یکچهارم مردم جهان هر روز در مورد اپل صحبت میکنند
گزارش منتشر شده از سوی مرکز Keller Fay نشان داد 18 درصد مردم جهان تقریبا هر روز در مورد یکی از چهار برند اپل، گوگل، آمازون و فیسبوک صحبت میکنند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، «اِد کِلِر» مدیرعامل شرکت Keller Fay در این خصوص توضیح داد: «یکسوم نوجوانان و یکچهارم جوانان 20 ساله هر روز در مورد این چهار برند صحبت میکنند. عجیب نیست که برندهای مذکور برای این گروه سنی بیشترین اهمیت را دارد. ما همچنین متوجه شدیم یکدهم افراد 15 تا 16 ساله نیز هر روز در مورد این برندها و خدمات آنها حرف میزنند».
در بین این چهار برند اپل بیشترین محبوبیت را دارد و در تمام گروههای سنی، یکچهارم افراد هر روز در مورد آن صحبت میکنند. در بین جوانان، 75 درصد جوانان تقریبا هر روز صحبتهایی را در مورد اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون به میان میآورند.
بر اساس این بررسی، 10 درصد مردم جهان هر روز در مورد گوگل با یکدیگر حرف میزنند که این رقم برای آمازون 8 درصد گزارش شده است.
در رتبه بعدی این لیست فیسبوک قرار دارد. این شبکه اجتماعی برای گروه سنی 20 تا 39 سال بیشترین سطح اهمیت را دارد. این طور که گفته می شود 11 درصد جوانان جهان هر روز در مورد فیسبوک با یکدیگر صحبت میکنند.