باندپهن

باندپهن ثابت

December 30, 2015
13:02 چهارشنبه، 9ام دیماه 1394
کد خبر: 75268

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان خرابی تلفن

برخی از مشترکان از طولانی‌ شدن روند حل مشکل خرابی تلفن ثابت گلایه دارند با این وجود مدیر عامل مخابرات استان تهران تاکید دارد در این زمینه امور با سرعت خوبی انجام می‌شود.
 
بحث تاخیر در حل خرابی تلفن بار اولی نیست که مطرح می‌شود و پیشتر از سوی مسوولان در این زمینه صحبت‌های متعددی مطرح شده و از کاهش زمان انتظار افراد برای حل خرابی‌ها خبر داده شده بود، با این وجود همچنان مشترکان متعددی هستند که نسبت به این مساله گلایه دارند.
 
علیرضا صیدی – مدیر عامل مخابرات استان تهران – در پاسخ به این گلایه‌ها به ایسنا گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی را قبول ندارم که رسیدگی به بحث خرابی‌های تلفن روند کندی دارد.
 
وی همچنین اظهار کرد: ما به طور مرتب روند حل خرابی را بررسی می‌کنیم و برای این موضوع جداولی نیز طراحی کرده‌ایم. از سوی دیگر مناطق ما به‌طور مرتب بازرسی می‌شوند و به شخصه به تازگی از مرکز 20117 که مخصوص خرابی تلفن است بازدید داشته‌ام و اصلا چنین بحثی را قبول ندارم که به طور کلی عملکرد این مرکز دچار مشکل است.
 
مدیر عامل مخابرات استان تهران همچنین عنوان کرد: حتی گزارش‌هایی که به من رسیده برعکس این موضوع را گزارش می‌دهد. خود ما نیز به‌طور نمونه‌ از مردم در این زمینه سوالاتی داشته‌ایم و برهمین اساس می‌توان اعلام کنیم که این روند خیلی سریع انجام می‌شود.
 
صیدی در پاسخ به این سوال که در نهایت چند ساعت زمان صرف حل خرابی می‌شود، گفت: شاید میانگین انجام این عمل برای تلفن ثابت به چند ساعت در روز برسد، هرچند که ممکن است این رقم در خصوص ADSL کمی متفاوت باشد.
 
وی در عین حال متذکر شد: نکته‌ی دیگر آنکه گاهی افراد تماس گرفته و در خصوص خرابی خط تلفن خود اطلاع‌رسانی می‌کند اما هنگامی که ماموران ما به منزل مراجعه می‌کنند، فرد پاسخگو نبوده و در منزل نیست.
 
مدیر عامل مخابرات استان تهران در پایان با یادآوری این‌که مراکز حل خرابی به‌طور دائم ارزیابی شده و حتی حقوق آنها به نحوه‌ی عملکرد‌شان بستگی دارد، اظهار کرد: با این وجود اگر مشترکی در این خصوص با مشکل مواجه بود شماره‌های 2020 آماده دریافت انتقادات مردمی بوده و مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق آن اعلام کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.