سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 24, 2016
18:43 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76352

بیست سال خلاقیت، رمز موفقیت کارت گرافیک های ایسوس

شرکت ایسوس به عنوان برند اول در تولید کارت گرافیک، با خط تولیدی بیست ساله، بیشترین سهم بازار را نصیب خود کرده است.  این کمپانی با در نظرگرفتن طیف های مختلف کاربران، محصولات را با سلیقه ها و بودجه های متفاوت طراحی، تولید و وارد بازار می کند. حتی برای احترام بیشتر به مشتریان وفادار خود، محصولی اختصاصی و به تعداد محدود مانند سری MARS و ARES تولید و عرضه کرده است.
 
Poster.png
به نقل از پایگاه های رتبه بندی معتبر مانند Ranker یا وب سایت Digitimes شرکت ایسوس، بیشترین محبوبیت و فروش را در سالهای گذشته داشته است. با توجه به کاهش نرخ جهانی فروش قطعات، ایسوس توانست قدرت خود را در بازار کارت گرافیک حفظ کرده و هر سال بیش از 5 میلیون عدد کارت گرافیک را به فروش برساند.
 
طراحی، نوع آوری و کارایی
مهندسان ایسوس با درنظر گرفتن حس زیبایی شناختی و کارایی کارت های گرافیکی، بسته به نیاز کاربر، نسخه های مختلفی از یک کارت گرافیک طراحی و تولید می کنند. خنک کننده خاص با فناوری 0dB به معنی عدم تولید صدای چرخش فن، طراحی ویژه برای پره ها، علاوه بر زیبایی، بالاترین میزان خنک کنندگی را برای کارت گرافیک های ایسوس پدید می آورد.
 
برای پروسه تولید، ایسوس خط تولیدی تمام اتوماتیک ایجاد کرده تا علاوه بر کاهش خطای انسانی در پروسه تولید، بهترین کیفیت را برای محصولات خود به همراه داشته باشد. همچنین با بهره گیری از قطعات به کار گرفته شده با استاندارد Super Alloy Power II بالاترین ماندگاری و عملکرد را در تولیدات به بهترین حالت ممکن رسانده است.
 
همچنین با عرضه نرم افزار کاربردی GPU Tweak II به همراه کارت گرافیک، علاوه بر افزایش کارایی از طریق اورکلاکینگ، سیستم را تنها با یک کلیک برای بازی بدون وقفه بهینه می کند.
 
محصولی متفاوت برای سلیقه های متفاوت
ایسوس با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف، کارت گرافیک های خود را دسته بندی کرده است. به طور مثال برای داشتن خنک کننده توسط آب یا هوا، سری Poseidon، برای درهم شکستن رکوردها سری Matrix Platinum و یا برای بازی در بهترین حالت ممکن سری STRIX را ارائه کرده است.
 
این برند تایوانی به عنوان برترین شریک تجاری شرکت های Nvidia و AMD توانسته بیشترین تنوع و محصول را در کارت های گرافیک در مقابل دیگر رقبای خود داشته باشد و نام خود را به عنوان برترین برند در زمینه تولید و فروش کارت گرافیک در جهان به ثبت برساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.