تلفن همراه

گوشی

September 23, 2016
16:00 جمعه، 2ام مهرماه 1395
کد خبر: 79997

برخی کاربران از کیفیت پایین صدای مکالمات در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شکایت می‌ کنند

شماری از خریداران آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل از کیفیت نامناسب صدای این گوشی‌های هوشمند در زمان مکالمه شکایاتی را مطرح کرده‌اند.
 
پس از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید اپل به بازار، رفته رفته مشکلاتی در رابطه با این گوشی‌های هوشمند گزارش می‌شود. پس از انتشار ویدیوهایی در رابطه با صدای عجیب آیفون ۷ در زمان فشار کار بالا و درگیر شدن هسته‌های پرقدرت A10 Fusion، حال شماری از کاربران عنوان می‌کنند که صدای این گوشی‌هوشمند در زمان انجام مکالمات تلفنی چندان مناسب نیست. 
 
براساس اطلاعات ارائه شده توسط کاربران در زمان انجام مکالمات تلفنی، صدای طرف مقابل به نظر از فاصله‌ی دورتری به شنونده می‌رسد. این موضوع توسط کاربران دیگری نیز گزارش شده و در اغلب موارد شکایات مطرح شده مربوط به آیفون ۷ پلاس است. 
 
براساس اطلاعات ارائه شده صدای معمولی خروجی این گوشی‌هوشمند حالت طبیعی دارد، حال آنکه کاهش حجم صدا نیز باعث بهبود صدا می‌شود. اپل هنوز راهکار دائمی و درستی برای این مشکل ارائه نکرده است. هنوز مشخص نیست مشکل ایجاد شده برگرفته از نقصان سخت‌افزاری است یا نرم‌افزاری.
 
باید دید که اپل چه راهکاری را برای حل مشکلاتی که رفته رفته در آیفون‌های جدید پیدا می‌شود، ارائه خواهد کرد؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.