تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 19, 2016
12:44 چهارشنبه، 28ام مهرماه 1395
کد خبر: 80639

شکایات پستی را چگونه پیگیری کنیم؟

برای پیگیری مشکلاتی که ممکن است افراد در دریافت و ارسال مرسولات پستی داشته باشند و همچنین برای انتقاد از این روند شیوه‌های متعددی در نظر گرفته شده است.
 
یکی از این شیوه‌ها بهره‌گیری از سامانه پاسخگویی شرکت پست است که به‌طور متمرکز به انتقاد و پیشنهاد افراد رسیدگی می‌کند. بر همین اساس افراد می‌توانند برای تماس با این مرکز با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ تماس گرفته و مشکلات خود را پیگیری کنند.
 
همچنین سامانه هوشمند شرکت پست به آدرس eop.post.ir نیز به این منظور طراحی شده و بنابر اعلام مسوولان شرکت پست شاید روزانه بیش از ۵۰۰ نفر با این شرکت ارتباط برقرار کرده و انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
 
همچنین بنابر اذعان مسوولان شرکت پست در استان‌های مختلف شرکت‌ها موظف شده‌اند ظرف مدت هشت تا ۲۴ ساعت به شکایت‌های مردم پاسخ داده و موارد مطرح شده در قالب آنها را مورد پیگیری قرار دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.