اپراتورها

تلفن همراه

August 31, 2017
15:27 پنجشنبه، 9ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84743

ایرانسل کمترین میزان نارضایتی مشترکان در حوزه کم‌فروشی اینترنت را دارد

ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور که بزرگترین اپراتور دیتای ایران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، با توجه به تأمین اینترنت شمار قابل توجهی از مشترکان سراسر ایران، کمترین میزان شکایت و کمترین میزان نارضایتی از سوی مشترکان در حوزه کم‌فروشی اینترنت را داشته است.
 
آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ذیل خبر «نظارت جدی رگولاتوری بر کم‌فروشی خدمات اینترنت» در وب‌سایت این سازمان که بر اساس آمار شکایات ثبت شده در سامانه 195 در سال 1395 ارائه شده است، خبر از آن دارد که ایرانسل به رغم میزبانی بیش از 30 میلیون مشترک حرفه‌ای اینترنت در شبکه خود، تنها 173 شکایت مربوط به «کم‌فروشی اینترنت» از بین 4654 شکایت داشته است.
 
ایرانسل بر آن است تا با بهره‌گیری از تجارب مشتریان ارزشمند خود و به‌کارگیری راهکارهای نوین تحلیل داده‌ها، همچون گذشته با شناخت هرچه بیشتر نیاز و خواسته مشترکان، باکیفیت‌ترین و پایدارترین شبکه اینترنت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.