تلفن همراه

گوشی

October 30, 2017
11:35 دوشنبه، 8ام آبانماه 1396
کد خبر: 85447

ارائه خدمات پس از فروش پرسرعت و آنلاین با راهکار HUAWEI HiCare

دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب برای کاربران گوشی های هوشمند یکی از ملاک های اصلی در انتخاب تلفن همراه مد نظرشان است. متاسفانه هم اکنون بسیاری از برندها خدمات پس از فروش مناسبی را به کاربران در بازار تلفن همراه ارائه نمی کنند از این حیث اعتماد کاربران را از دست داده اند.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی هواوی در ایران، برند هواوی جزو برندهایی در بازار تلفن همراه بوده که همواره علاوه بر فروش، به خدمات پس از فروش هم اهمیت زیادی داده است و تلاش کرده این خدمات را با استانداردهای رایج جهانی و حتی فراتر از آن به کاربران ارائه نماید. 
بر روی تمام گوشی های هواوی نرم افزاری به صورت پیش فرض نصب شده است که HiCare نام دارد و به واسطه این نرم افزار کاربران می توانند بسیاری خدمات را حتی بدون نیاز به تماس تلفنی با مراکز خدمات هواوی، به صورت آن لاین دریافت کنند. این شیوه ارائه خدمات علاوه بر سهولت، به کاربران اطمینان می دهد که مستقیماً با کارشناسان آموزش دیده تجهیزات هواوی در ارتباط هستند. 
HiCare امکانات متنوعی دارد و خدمات مورد نیاز کاربران را در حوزه های متنوعی ارائه می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار امکان چت آن لاین به صورت 24 ساعته در خود گوشی با کارشناسان خبره هواوی می باشد که کاربران را قادر می سازد در هر زمانی از شبانه روز بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این امکان در بازار ما برای اولین بار توسط یک برند به کاربران ارائه می شود که بتوانند از گوشی خود با کارشناسان برند چت آن لاین 24 ساعته داشته باشند. 
HiCare همچنین امکان بروزرسانی سیستم عامل را به کاربران تجهیزات هواوی می دهد. این نرم افزار با بررسی آخرین نسخه سیستم عامل دستگاه، بروزرسانی های لازم را انجام می دهد که خیال کاربران از این حیث راحت باشد. 
دسترسی به شماره تماس پشتیبانی و ساعات کاری مراکز خدمات پس از فروش هم در این نرم افزار پیش بینی شده است تا کاربرانی که به هر جهت نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به این مراکز را داشته باشند بدانند در چه محل هایی این خدمات تحت نظارت خود برند هواوی ارائه می گردد.  
 
و در آخر اینکه هواوی همواره مشتاق ارتباط نزدیک تر و اخذ بازخورد کاربران در ارتباط با خدمات خود می باشد از این رو در HiCare هم یک بخش مجزا برای اخذ نظر کاربران وجود دارد. در این بخش کاربران می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بازخورد و نظرات خود را در خصوص محصولات، خدمات، مراکز و سایر موضوعات اعلام نمایند.
تمام تلاش های فوق از این حیث صورت می پذیرد که کاربران تجهیزات هواوی بتوانند با سهولت و سرعت بالا با بهره گیری از روش های متنوع و بروز، خدمات پس از فروش مد نظر خود را بدون نگرانی و اتلاف وقت با استانداردهای بالا دریافت کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.