تلفن همراه

گوشی

November 13, 2017
20:17 دوشنبه، 22ام آبانماه 1396
کد خبر: 85714

برای حل مشکل میکروفن گلکسی نوت ۸ به سمت درگاه شارژ فوت کنید!

فارنت : از قرار معلوم مشکل میکروفن گلکسی نوت ۸ چندان هم نگران‌کننده نیست و در آموزشی که در ادامه به آن اشاره می‌‌کنیم خواهید دید که چگونه می‌توان مشکل میکروفن گلکسی نوت ۸ را برطرف کرد؟
 
شرکت‌های سازنده گوشی‌های تراز اول تمام سعی خود را به‌کار می‌‌گیرند تا گوشی تمام‌عیار و بدون عیب و نقص راهی بازار کنند، اما گاهی اوقات هرچقدر هم که تلاش می‌کنند باز هم گوشی عرضه شده به بازار دچار مشکلات مختلفی است. این موضوع در خصوص گلکسی نوت ۸ صدق می‌کند و بعضی از کاربران این گوشی تراز اول و پرچمدار مدعی هستند که میکروفن نوت ۸ ‌آنچنان‌که باید و شاید خوب کار نمی‌کند.
 
برخی دیگر از کاربران نیز مدعی هستند که گلکسی نوت ۸ در تشخیص فرمان‌های صوتی Hey Bixby یا Ok Google نیز مشکل دارد. اگر شما هم کاربر گلکسی نوت ۸ سامسونگ هستید و چنین مشکلاتی گریبان شما را هم گرفته است، بد به دل خود راه‌ ندهید، چرا که این مشکلات را می‌توان به سادگی برطرف کرد. کافی است درون درگاه شارژر فوت کنید! بله به همین راحتی. با این حساب اگر شما هم کاربر گلکسی نوت ۸ هستید و میکروفن گوشی شما به خوبی کار می‌کرده است تا اینکه نرم‌افزار جدیدی را نصب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم‌افزار را حذف کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.