اپلیکیشن

December 20, 2017
10:54 چهارشنبه، 29ام آذرماه 1396
کد خبر: 86612

مای شاتل؛ مدیریت آسان اینترنت شاتل

اپلیکیشن مای شاتل به مشترکان شرکت شاتل امکان می‌دهد تا به پنل کاربری خود از روی گوشی‌های هوشمند دسترسی داشته باشند و بتوانند ترافیک مصرفی و سایر جزئیات حساب خود را مدیریت کنند.
 
اکثر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت، دسترسی مشترکان به پنل کاربری و شارژ اینترنت را محدود به پنل تحت وب خود می‌کنند و برخی دیگر حتی اجازه نمی‌دهند از جایی به غیر از خانه یا محل کار به پنل کاربری وارد شد.
 
اعمال این محدودیت‌ها سبب نارضایتی بسیاری از مشترکان می‏شود چون نمی‌توانند در هر مکان و زمانی به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند، اینترنتشان را شارژ کنند یا مقدار مصرفشان را ببنید.
 
 
شاتل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و راهکارهای اینترنتی است که مشترکان زیادی در سر تا سر ایران دارد. این شرکت همیشه در تلاش است تا ضمن بالا بردن کیفیت خدمات، راحتی بیشتری را برای مشترکان خود فراهم کند. یکی از امکاناتی که شاتل در اختیار کاربرانش گذاشته اپلیکیشن «مای شاتل» است که پنل کاربری مشترکان را به گوشی‌های تلفن همراهشان می‌آورد.
 
فرقی ندارد گوشی شما آیفون باشد یا از اندروید استفاده کند، اپلیکیشن مای شاتل را می‌توان روی اکثر گوشی‌های هوشمند نصب کرد و از امکانات خوب آن بهره برد. هر کجای کره زمین و در هر ساعت از شبانه روز، با اتصال گوشی خود به اینترنت قادر خواهید بود میزان ترافیک مصرفی اینترنت شاتل را زیر نظر داشته باشید؛ ریز گزارش سرویس‌های شاتل را ببینید و با پشتیبانی شاتل ارتباط برقرار کنید.
 
خرید بسته‌های جدید و شارژ کردن اینترنت با اپلیکیشن «مای شاتل» از هر زمان دیگری راحت‌تر است. با کمک این اپلیکیشن به سادگی می‌توانید بسته مورد نظرتان را انتخاب و هزینه آن را واریز کنید؛ بدون اینکه نیاز به اینترنت داشته باشید!
 
«مای شاتل» بسیار ساده طراحی شده به همین دلیل کار با آن آسان است. دسته بندی‌ها و منو اپلیکیشن نیز تمام گزینه‌ها را در خود جای داده است و تقریبا هر آنچه یک کاربر در پنل کاربری به آن نیاز دارد را می‌توان در این اپلیکیشن پیدا کرد.
 
 
پس از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور پنل کاربری شاتل، صفحه اصلی «اپلیکیشن مای شاتل» را خواهید دید که در بالای آن 3 لبه قرار گرفته است.
 
«داشبورد» اصلی‌ترین قسمتی است که با آن سر و کار خواهید داشت. در این بخش مجموع ترافیک مصرف شده و باقی‌مانده اینترنت شما به صورت نمودار نمایش داده می‎‏شود. انتخاب گزینه «مشاهده جزئیات» تصویری بهتر از وضعیت بسته مصرفی را به شما نشان می‌دهد.
 
وقتی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید نمودارهای مصرف روزانه و 7 روز گذشته روی صفحه نقش می‌بندد؛ به این ترتیب به شکلی دقیق‌تر قادر خواهید بود میزان مصرف اینترنتتان را بررسی کنید.
 
 
خرید ترافیک جدید در «مای شاتل» بسیار آسان است. فقط کافیست دکمه + زرد رنگ بالای داشبورد را لمس کنید یا در پایین صفحه گزینه «خرید ترافیک» را انتخاب نمایید. اگر هم نیاز به تمدید سرویس‌تان داشته باشید باید دکمه «تمدید سرویس» را بزنید تا با پرداخت سریع هزینه، اینترنت شما شارژ شود. نکته جالب اینجاست که برای پرداخت هزینه اینترنت حتما نیاز نیست که به اینترنت وصل باشید بلکه از طریق USSD نیز می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید.
 
 
مشترکانی که به دنبال دیدن ریز گزارش مصرف ترافیک خود هستند باید به بخش «گزارش‌ها» بروند. در این بخش، علاوه بر دیدن ریز مصرف ترافیک خود در بازه زمانی تعریف شده، امکان دیدن گزارش سوابق مالی و پرداخت‌ها نیز وجود خواهد داشت.
 
همچنین اگر مشترک تلفن بین‌المللی یا کارت تلفن شاتل هستید امکان دیدن گزارش کارکرد آنها در این بخش در دسترس شما قرار می‌گیرد.
 
 
شاتل در بخش «پشتیبانی» اپلیکیشن خود سعی کرده است ابزارهایی در اختیار مشترکان قرار دهد تا بدون تماس با پشتیبانی شرکت، مشکلات خود را برطرف کنند. در سومین لبه صفحه اصلی اپلیکیشن، راهنمای تنظیم مودم‌های مختلف ADSL وجود دارد که با کمک آن خواهید توانست مودم را برای اتصال به اینترنت شاتل تنظیم کنید. امکان دیگر بررسی قطع و وصل بودن سرویس است که با فشار یک دکمه شما را از وضعیت اتصال مطلع می‏سازد.
 
در صورتی که نیاز به تماس صوتی با پشتیانی شاتل داشته باشید از این بخش به صورت مستقیم می‌توانید با آنها تماس بگیرید و مشکلاتان را مطرح کنید.
 
 
یکی از ویژگی‌ها خوب «مای شاتل» قابلیت چند کاربره بودن آن است به این معنی که اگر چند حساب مختلف در شاتل داشته باشید می‌تواند همه آنها را به یک اپ وصل کنید و به وسیله آن تمام حساب‌های اینترنت شاتل خود را مدیریت نمایید.
 
با لمس آیکون همبرگری بالای صفحه، منویی باز می‏شود که نام شما در بالای آن نوشته شده است. با لمس کردن نامتان گزینه «اضافه کردن کاربر» نمایان می‎شود که امکان اضافه کردن حساب دوم را به شما می‌دهد.
 
 
در منوی سمت راست، علاوه بر دسترسی به داشبورد، گزارش‌ها و پشتیبانی، گزینه‌ «پیشنهاد ویژه» دیده می‏شد که خبر اطلاعیه‌ها و پیشنهادات ویژه شاتل را به گوش شما می‌‎رساند.
 
یک پله پایین‌تر گزینه «صدای مشتری» است که از طریق آن می‌توانید انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را با بخش فروش و فنی شاتل درمیان بگذارید یا درخواست SLA ثبت کنید.
 
 
اما جذاب‌ترین بخش این اپلیکیشن، «کمپین سلامت» است که ایده جالبی دارد. شاتل برای تشویق مشترکان خود به ورزش کردن و فعالیت بدنی طرحی را اجرا کرده است که براساس قدم‌هایی که هر کاربر در طول روز برمی‌دارد، ترافیک رایگان جایزه می‌دهد.
 
برای شرکت در کمپین سلامتی شاتل ابتدا باید در آن عضو شوید. حالا تنها کاری که باید بکنید این است که راه بروید و سعی کنید تعداد قدم‌های روزانه خود را به حد نصاب برسانید. هرچه بیشتر راه بروید زودتر به جایزه خود که 1 گیگابایت اینترنت رایگان یا اشتراک 15 روزه نماوا است می‌رسید.
 
کدهای که به عنوان جایزه از شاتل دریافت می‌کنید در پایین صفحه ذخیره می‏‎شوند تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید کمپین سلامتی شاتل برای مدت محدودی اجرا می‌شود، پس تا وقت هست در آن شرکت کنید.
 
«مای شاتل» را می‌توانید از لینک زیر روی گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون نصب کنید و از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک صفحه اختصاصی کمپین سلامتی شاتل را مشاهده کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.