مخابرات مدعی فروش ۶۵۰ هزار پورت پرسرعت پس از تصویب تعرفه های اینترنت غیرحجمی شد
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اعلام استقبال مشتریان در سراسر کشور از طرح های جدید و فروش ۶۵۰ هزار پورت پرسرعت پس از تصویب تعرفه های غیر حجمی طبق مصوبه ۲۶۶، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۵ درصد مربوط به اینترنت پس پرداخت و ۶۵ مربوط به فروش اینترنت به صورت پیش پرداخت است.
محمدرضا بیدخام از آغاز جشنواره زمستانه ۲۰۲۰ مخابرات ایران نیز خبر داد و گفت: مشترکین پیش پرداخت و پس پرداخت با افزایش امتیازات از شانس بیشتری برای برنده شدن در این جشنواره بهره مند خواهد شد.
وی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: جوایز این قرعه کشی شامل ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پیش پرداخت و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مشتریان پس پرداخت است که به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم مشتریان و طبق مصوبه ۲۶۶ تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود را طبق ضوابط در این قرعه کشی مشارکت می دهد. البته مشتریان فعلی در صورت تبدیل سرویس خود به سرویس های جدید، ۸۰ امتیاز دریافت و شانس بهتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: مشتریان جدیدی که نسبت به خرید سرویس های جدید مصوبه ۲۶۶ اقدام کنند، ۱۰۰ امتیاز در قرعه کشی دریافت می کنند.
بیدخام افزود: مهلت شرکت در این قرعه کشی تا پایان سال ۱۳۹۶ است و زمان قرعه کشی و اهدای جوایز، همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مشتریان با سرعت ۵۱۲، ۵ امتیاز- یک مگ، ۱۰ امتیاز- دو مگ، ۲۰ امتیاز- چهار مگ، ۴۰ امتیاز- هشت مگ، ۸۰ امتیاز و ۱۶مگ، ۱۶۰ امتیاز در قرعه کشی دریافت می کنند.
وی افزود: مشتریان پیش پرداخت با توجه به ۴ زمان قرارداد (یک ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه، ۱۲ ماهه) ضرب در ۱۰۰ امتیاز همراهی دریافت می کنند. مثلا مشتری سرویس ۶ ماهه، ۶۰۰ امتیاز همراهی دریافت می نماید.
سخنگوی مخابرات همچنین اضافه کرد: مشتریان پس پرداخت با توجه به زمان خرید سرویس و محاسبه زمان تا اول اردیبهشت ماه ۹۷ (واحد به ماه) ضرب در ۱۰۰ امتیاز همراهی دریافت می کنند. مثلا اگر مشتری، سرویس را در تاریخ اول بهمن ماه خریداری کرده باشد، در سه ماه آینده مجموعا ۳۰۰ امتیاز همراهی به امتیاز وی اضافه می شود.
وی ادامه داد: جمع امتیازات مشتری مربوط به امتیاز ثبت نام، همراهی و سرعت خواهد بود و بر اساس همین امتیاز و به نسبت آن، در قرعه کشی نهایی شانس برنده شدن خواهد داشت. مشتریان با سرعت بالاتر، امتیاز بیشتر و شانس بهتری را در قرعه کشی به دست خواهند آورد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات در پایان یادآور شد: مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره با مرکز تماس و پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند