وی ادامه داد: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار میگیرد.
حقی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویسهای فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک در رتبههای برتر قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار کرد: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استانهای تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجانشرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجانشرقی در سامانه ثبت شده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی سرویسها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران میتوانند از طریق آدرس الکترونیکیhttps://itmon.cra.ir/satisfaction جزئیات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.