لبه تکنولوژی

February 4, 2018
11:48 یکشنبه، 15ام بهمنماه 1396
کد خبر: 87756

صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت مشکل‌دار شد

طبق گزارش‌های کاربران، سرفیس پرو ۴ مایکروسافت ظاهرا با مشکل پرش صفحه نمایش روبرو شده است.

بسیاری از کاربران در فضای مجازی از پرش صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت گله و شکایت داشته‌اند و در انجمن‌های مجازی بسیاری از بروز چنین مشکلی ابراز نگرانی کرده‌اند. البته مشکل مربوطه از سال گذشته تاکنون آغاز شده و به گوش می‌رسد اما حالا شمار زیادی از کاربران از چنین معضلی گزارش داده‌اند.

این مشکل که در حال حاضر تحت عنوان Flickergate شناخته می‌شود، به گفته کاربران در مواقعی که دمای دستگاه بالا می‌رود، رخ می‌دهد و آنها به منظور کاهش دمای دستگاه باید از فریزر و یخچال استفاده کنند تا رایانه آنها دچار افزایش دما و در نتیجه نمایشگر  آن دچار پرش نشود. بسیاری از کاربران با ایجاد وب سایتی به نام مشکل مربوطه، مستقیما از شرکت مایکروسافت درخواست کرده‌اند که به مشکل رایانه‌هایشان رسیدگی کرده و در این باره پاسخ دهد.

ع

در این وب سایت همچنین گزارش شده است که چنین مشکلی معمولا پس از پایان یافتن زمان یکساله گارانتی و ضمانت نامه محصول مذکور اتفاق میفتد و کاربران باید به منظور حل مشکل متحمل هزینه‌های گزاف و هنگفتی شوند.

در اینجا باید گفت که شرکت مایکروسافت در حال حاضر از مشکل پرش صفحه نمایش در سرفیس پرو ۴ مطلع و آگاه بوده و هم اکنون درحال بررسی علت واقعه و انجام تحقیقات جدیدی برای حل مشکل مربوطه هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.