سه روش غیرفعال سازی خدمات مبتنی بر ارزش افزوده تلفن ثابت
مشتریان تلفن ثابت به منظور غیرفعال سازی خدمات مبتنی بر ارزش افزوده، از سه روش می توانند استفاده کنند.
مشتریان می توانند از طریق تماس با همان شماره ای که سرویس ارزش افزوده بر روی آن فعال شده و استفاده از گزینه لغو سرویس، استفاده از این خدمات را لغو کنند. همچنین، مشتریان می توانند از طریق ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران و انتخاب گزینه خدمات من و استفاده از گزینه لغو سرویس ارزش افزوده، این بخش را غیرفعال کنند.
بر اساس این گزارش، از دیگر راه های غیرفعال سازی این خدمات، مراجعه به مرکز مخابراتی منطقه و درخواست لغو همه سرویس های ارزش افزوده یا یک سرویس ارزش افزوده خاص است.
گفتنی است شرکت مخابرات ایران، خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت را با سرشماره 7070 در اختیار شرکت های طرف قرارداد ، قرار داده است.
یادآور می شود در راستای تجمیع و ارائه نظام مند محتواهای ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت، شرکت مخابرات ایران با انعقاد قرارداد با شرکت های اگریگیتور، امکان ارائه سرویس های ارزش افزوده مبتنی بر تلفن ثابت را فراهم ساخته است.
این گزارش می افزاید همکاری شرکت مخابرات ایران با تجمیع کنندگان سرویس ها و تامین کنندگان محتوا، چرخه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت را فعال تر از گذشته کرده و محتوای جذاب، نوین، چندرسانه ای و با پهنای باند و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است.
از جمله این سرویس ها می توان به سیستم ذخیره سازی فضای ابری، سیستم هاستینگ (میزبانی محتوای چندرسانه ای) و سیستم پخش ویدئو (Live srteam) اشاره کرد.
همچنین، ارائه سرویس (کافه پلی) روی پرتال تجاری، شامل معرفی بازی ها و فیلم های جدید، ارائه تلویزیون اینترنتی، فیلم و سریال، موسیقی، بازی و پخش زنده کلیه رویدادهای خبری کشور از دیگر سرویس های ارزش افزوده است.
این سرویس ها همچنین شامل معرفی بازی ها و فیلم های جدید، ارائه تلویزیون اینترنتی، ارائه اپلیکیشن آهنگستان مربوط به محتوای موسیقی، آموزش آشپزی، مرجع کمک آموزشی درسی، آموزش زبان و کامل ترین دیکشنری کشور نیز می باشد.
ارائه خدمات پخش زنده رویدادها، زیرساخت رایانش ابری، پلتفرم آنلاین موسیقی و پلتفرم پخش زنده آنلاین از دیگر سرویس های ارزش افزوده است.
هزینه استفاده از این خدمات در قبوض مشتریان اعمال می شود.