جهش بزرگ برند HUAWEI به رتبه 25 در رده بندی برند Brand Finance Global 500
Brand Finance، ،آژانس مشاوره معتبر جهانی، رتبهبندی، رتبهبندی برندهای باارزش در سراسر جهان را در سال 2018 منتشر کرد.
به گزارش ایستنا؛ HUAWEI رتبه بیست و پنجم در برند Global 500 2018 را کسب کرد و با تغییرات مثبت بیش از ۵۰ درصدی، به ارزشی معادل 38.046 میلیارد دلار رسیده است.
Brand Finance، به عنوان یک برند معروف در جهان و یک شرکت مشاوره استراتژیک ، هر ساله هزاران برند تجاری مشهور جهان را ارزیابی میکند. اینآژانس یکی از معتبرترین آژانسهای ارزیابی ارزش برند در جهان است و معیار انتخاب دقیق آن نه تنها شاخص قدرت برند (BSI) بلکه همچنین وفاداری تجاری و سرمایهگذاری بازاریابی و غیره است.
اعلام سالانه رتبه بندی میان نامهای تجاری، همیشه میتواند بحثوجدل ایجاد کند چراکه شرکتهای بینالمللی که به لیست وارد میشوند، نه تنها قدرت جامع خود را نشان میدهند، بلکه نشان میدهند که ارزش برند آنها در ابعاد بینالمللی چه میزان شناختهشده است.
در اینجا رتبه بندی هواوی از سال 2016 تا 2018 را با هم مرور میکنیم:
رتبه 47 در Brand Finance Global 500 2016
رتبه 40 در Brand Finance Global 500 2017
رتبه 25 در Brand Finance Global 500 2018
علاوه بر پیشرفت سالانه در لیست منتشرشده توسط Brand Finance،هواوی در BrandZ Top 100 Brands وInterbrand's "Best 100 Brands" نیز ظاهرشده است. توجه به تمامی این موارد، ما قدرت و تلاش یک برند را برای رشد و ارتقای کیفی در بازار جهانی بهوضوح میبینیم.
سال 2017 برای HUAWEI یک سال همراه با پیشرفتهای مداوم بوده است. Huawei در سطح جهانی محصول جدید خود را معرفی کرد و HUAWEI Mate 10 توانست موردستایش فراوان قرار بگیرد. HUAWEI OPEN DAY را میتوان در سراسر اروپا غربی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و دیگر کشورهای مطرح یافت و حضور نام تجاری HUAWEI را در سراسر جهان لمس کرد HUAWEI .با لایکا، سیستم طراحی پورشه، گوگل و سایر برندهای برتر همکاری میکند، تا به بهبود تجربه کاربر ادامه دهد. سال 2018 فرصتی است تا این شرکت بازهم آثار بسیار با ارزشتری را در MWC به ارمغان آورد. در آینده، بر اساس نیازهای مصرفکنندگان و تکیه به ایدههای نوآورانه، HUAWEI همچنان به جلو حرکت میکند و موجب شگفتی بیشتری برای مصرفکنندگان جهانی خواهد شد.