تلفن همراه

گوشی

March 11, 2018
22:38 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1396
کد خبر: 88761

فروشگاه اختصاصی تکنو در مجتمع علاالدین افتتاح شد

تکنو اولین فروشگاه اختصاصی گوشی‌های هوشمند خود در ایران را افتتاح کرد. این برندشاپ در طبقه همکف مجتمع علاالدین قرار دارد.
 
تکنو یکی از تازه‌واردان بازار گوشی‌های هوشمند در ایران است. این برند چینی که فروش بسیار خوبی در آفریقا را تجربه می‌کند، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای ورود به بازار ایران انجام داده است. مدیران تکنو در همین راستا و برای افزایش ارزش برند خود بین کاربران ایرانی، طی مراسمی اقدام به افتتاح برندشاپ خود در مجتمع علاالدین کرد. این فروشگاه که در طبقه‌ی اول این مجتمع قرار دارد، مکانی ایده‌آل جهت کار و آشنایی با محصولات جدید تکنو برای کاربران خواهد بود.
 
آلوین لیو مدیر تکنو در ایران در مراسم امروز و در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص علت افتتاح فروشگاه اختصاصی گوشی‌‌های هوشمند این شرکت در ایران گفت: تکنو شرکتی بین‌المللی است و هیچ‌گاه وارد بازاری تنها برای فروش محصولات خود نشده است. ما در تکنو به نحوه‌ی نگاه بازار و مشتریان، به برند خود اهمیت زیادی می‌دهیم. این فروشگاه اولین برندشاپ ما در ایران است و نقش بسیار مهمی برای ما ایفا خواهد کرد. این فروشگاه اولین تجربه‌ی ما از همکاری با شرکای ایرانی و تعامل مستقیم با خریداران خواهد بود. ما به ایران آمده‌ایم که بمانیم و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدتی خواهیم کرد.
 
مدیر تکنو موبایل در ایران در ادامه و در پاسخ به سوال بازار هدف این شرکت در کشور گفت: در تکنو ما محصولات گسترده‌ای از انواع پایین‌رده و ابتدایی تا پرچمداران را تولید می‌کنیم. در بازار ایران و در ابتدا تمرکز خود را بر کسب سهمی از بازار محصولات ابتدایی و میان‌رده خواهیم گذاشت. اما این قابلیت را در خود می‌بینیم که مدل‌های رده‌بالا و پرچمداران خود را نیز در ایران عرضه کنیم.
 
لیو در پایان و در پاسخ به شرایط همکاری با شرکت یاس برای فعالیت در ایران و میزان رضایت تکنو از این همکاری اعلام کرد: بله قطعا. شرکت یاس سابقه و نام درخشانی در بازار ایران دارد. این شرکت پیش از این تجربه‌ی عرضه و وارد کردن برند‌های تازه به بازار گوشی‌های هوشمند را دارد. ما در سال گذشته شاهد تلاش گسترده‌ی یاس برای شناساندن تکنو در بازار ایران بودیم. پیش از این کسی در ایران شناختی از برند تکنو نداشت. اما امروز عاملان فروش و کاربران زیادی شناخت خوبی از برند تکنو دارند.
 
در ادامه محمود سفار مدیر شرکت یاس در پاسخ به چرایی همکاری با تکنو و امکان تاسیس برندشاپ‌های دیگری از این برند در کشور گفت: گسترده شدن بازار تکنو اولین اولویت ما است. ما طی ۶ ماه بررسی محصولات تکنو، اکنون اطمینان زیادی به کیفیت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار این گوشی‌های هوشمند داریم و درصد خرابی بسیار پایین نیز خود گواه این مدعی است. شرکت یاس همواره در تلاش بوده بهترین خدمات را به کاربران ارایه دهد. ما در تلاش هستیم به زودی در شهرهای دیگر نیز اقدام به افتتاح برندشاپ تکنو کنیم. هم‌چنین شهر تهران نیز در آینده برندشاپ‌های بیشتری از تکنو را به خود خواهد دید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.