شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در جای جای این سرزمین قرار داده است که لازمه ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است تا در نهایت به یک شرکت پیشرو تیدیل شویم.
شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در جای جای این سرزمین قرار داده است که لازمه ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است تا در نهایت به یک شرکت پیشرو تیدیل شویم.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران سید مجید صدری در نخستین سخنرانی بر خط، با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت مخابرات نیزتوجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است اظهار داشت : اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است تابتوانیم نیروی انسانی با نشاط، متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود گفت: توجه به منابع انسانی را بهعنوان مهمترین رویکرد و پیشفرض تحقق تمام برنامههای تحولی شرکت در نظر داریم نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکلگرفته و قوام مییابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.
وی با قدردانی از فعالیت تمامی کارکنان در سال ۱۳۹۶ گفت: امید وارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال ۱۳۹۷ دست یافت.
مهندس صدری با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها موجب ارتقاء فعالیتهای شرکت و افزایش بهرهوری می شود اظهارداشت: بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری وخلاقیت کارکنان توجه ویژهای داشته باشیم.
وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری "حمایت از کالای ایرانی" اعلام شد، نقش شرکت مخابرات ایران بهعنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور سهم مهمی در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند گفت : شرکت مخابرات ایران بهعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خدماتی کشور، عزم خود رابر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینهسازی وارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی دربین کارکنان قرارداده است.
مهندس صدری با اشاره ارایه کیفیت سرویس و پاسخگویی مناسب به مشتریان در اولویت برنامههای شرکت است خاطر نشان کرد: در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود. چرا که ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال میآورد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران درتامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان تاکید کردو گفت: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیر ساخت داریم که با تلاش همکاران این شرکت به ثمر خواهد نشست.
وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات گفت : ما نیز بهعنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی میبالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر وارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت قرارگرفت.
مهندس صدری به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است تصریح کرد : با ید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم.