بروز رسانی سامانه CRM شبکه همراه اول عامل بروز اختلال صبح امروز در برخی از خدمات مشترکین این اپراتور بوده است.
صبح امروز برخی از مشترکین همراه اول با اختلال در خدمات خود از جمله سرویس مکالمه مواجه شده بودند که بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، عامل بروز این اختلال فرآیند بروز رسانی سامانه CRM این شبکه بوده است.
مدیر روابط عمومی این اپراتور هم گفته است دلیل این اختلال ارتقا شبکه و به روز رسانی سیستم های ارتباطی این اپراتور است که تا ساعات دیگر به طور کامل برطرف می شود.
به گفته شاهین آرپناهی هم اکنون نیز این اختلال برای برخی مشترکان در تهران و سایر شهرها برطرف شده و مابقی خطوط نیز تا ظهر امروز به شبکه بازمی گردند.
وی گفته است همراه اول طی یک هفته گذشته در مورد احتمال بروز این مشکل از طریق پیامک اطلاع رسانی کرده است.
چهارشنبه گذشته همراه اول با صدور اطلاعیه ای
اعلام کرده بود: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقاء می یابد و پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.
این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است.
همراه اول در آن اطلاعیه هم ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرده، با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین خود ارائه کند.