اپراتورها

تلفن همراه

August 1, 2018
14:39 چهارشنبه، 10ام مردادماه 1397
کد خبر: 92769

امکان گفت‌وگوی آنلاین در برنامه کاربردی«ایرانسل من» فراهم شد

مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با کارشناسان ارتباط با مشتریان گفت‌وگوی آنلاین داشته باشند.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفت و گوی آنلاین می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ‌های لازم را در همان زمان دریافت کنند.
 
پیش از این، نزدیک به سه سال قبل، ایرانسل در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همچنین با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکانی که تمایل دارند به جای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خود را به صورت آنلاین مطرح کنند سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) را در وب‌سایت خود توسعه داده بود.
 
همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان به صورت شبانه‌روزی، نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.
 
در کنار نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، وب‌سایت این سرویس نیز در دسترس مشترکان ایرانسل قرار دارد و امکان کنترل و مدیریت حساب‌های ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است.
 
مشترکان ایرانسل می‌توانند برای دریافت و نصب نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنین نسخه وب این اپلیکیشن در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.
 
کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از طریق فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و کافه بازار این نرم افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل IOS نیز این نرم افزار از طریق فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.