اپلیکیشن

تلفن همراه

September 2, 2018
13:16 یکشنبه، 11ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93586

چرا نمی‌توانیم از پلی‌استور دانلود کنیم؟

 

 

1

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور و یافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشید اپلیکیشن مذکور را دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت androidpit، کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید  به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache  و clear data را بزنند.

پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن (Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.