تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 17, 2018
19:18 دوشنبه، 26ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93953

اختلالات گسترده اوبر رانندگان را کلافه کرد

یک سخنگوی شرکت اوبر می گوید این شرکت از اختلال قابلیت پرداخت فوری برنامه اوبر مطلع است و رانندگانی که به علت مشکل مذکور نتوانسته اند کرایه دریافت کنند، معوقات خود را دریافت خواهند کرد.
 
به گزارش اسین ایج، یک سخنگوی شرکت اوبر می گوید این شرکت از اختلال قابلیت پرداخت فوری برنامه اوبر مطلع است و رانندگانی که به علت مشکل مذکور نتوانسته اند کرایه دریافت کنند، معوقات خود را دریافت خواهند کرد.
 
 تعداد زیادی از رانندگان شرکت خدمات تاکسی یاب آنلاین اوبر می گویند در روزهای اخیر برای استفاده از اپلیکیشن اوبر با مشکلات فراوانی مواجه شده اند و نتوانسته اند کرایه خود را با استفاده از این نرم افزار از مسافران دریافت کنند.
 
این مشکل به طور گسترده در آمریکا وجود دارد و از روز 14 سپتامبر آغاز شده است. به دنبال گسترش این مشکل موضوع روز بعد به اوبر گزارش شد و این شرکت برای برطرف کردن ان تلاش قابل توجهی را آغاز کرد.
 
اوبر می گوید مشکل مذکور را بعد از بررسی مفصل برطرف کرده است. البته این شرکت در مورد جزئیات فنی این موضوع توضیحی نداده است. هم اکنون رانندگان اوبر می توانند کرایه های مدنظر خود را بدون مشکل دریافت کنند.
 
هنوز مشخص نیست چه مساله ای پرداخت کرایه رانندگان را از طریق اوبر ناممکن کرده، اما بسیاری از رانندگان عصبانی با حضور در شبکه های اجتماعی به شدت نسبت به این مساله اعتراض کردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.