تلفن همراه

گوشی

December 23, 2018
18:34 یکشنبه، 2ام دیماه 1397
کد خبر: 96586

هواوی دومین فروشنده برتر جهانی گوشی های هوشمند شد

هواوی با سیاست تقویت سرمایه‌گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه و به کارگیری AI در تولید گوشی‌های هوشمند تلاش دارد تا جایگاه خود را در میان دیگر شرکت‌ها در بازار محکم کند.
 
هواوی با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از سوی شرکت بین‌‌المللی داده‌ها IDC، به عنوان دومین فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی موبایل طی سه ماهه سوم سال 2018 معرفی شد. همچنین در فضای نوآوری‌های بین‌المللی فناوری‌های مرتبط با ساخت گوشی‌های هوشمند نیز از نظر میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه در رتبه ششم جدول جهانی قرار گرفته است.
 
این شرکت با 45 میلیارد دلار هزینه اختصاص داده شده ظرف 10 سال گذشته و 13.23 میلیارد دلار که تنها در سال گذشته  به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده، موفق به کسب این جایگاه شده است.
 
هوآوی در خاورمیانه و افریقا
 
برند تجاری هواوی درحال حاضر در خاورمیانه و افریقا سریع‌ترین میزان رشد را در بازار منطقه داشته است. علاوه بر این طبق گزارش «موسسه توسعه دانش بنیاد» (GFK) در آگوست 2018 ، سهم هواوی از نظر CBG که مربوط به بازارفروش موبایل، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی می‌شود، در بازار این منطقه 21.5 درصد بوده‌است. به این ترتیب هواوی موفق شده جایگاه خود را به عنوان دومین فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند در بازار خاورمیانه و افریقا تثبیت کند.
 
عرضه سری جدید گوشی‌های HUAWEI Mate 20 Pro در کشور امارات در مرحله پیش فروش، با استقبال خوبی مواجه شد. فروش این گوشی‌ها دراین مرحله، ده برابر بیشتر از میزان فروش مدل قبلی این دستگاه، یعنی Huawei Mate 10  بود.
 
این شرکت دلیل موفقیت خود در این زمینه را ارایه قابلیت‌های جدید در این گوشی‌ها می‌داند. ارایه سیستم دوربین سه گانه ultra-wide angle Leica و همچنین دوربین 2.5 سانتی Leica با قابلیت عکسبرداری ماکرو و باتری‌هایی با طول عمر طولانی وهمچنین قابلیت شارژ معکوس، از جمله این قابلیت‌ها است.
 
قابلیت‌های جدید در سری جدید گوشی‌های هواوی
 
هواوی با ایجاد 14 مرکز تحقیق و توسعه و 36 مرکز نوآوری مرتبط و 45 مرکز آموزشی درسراسر جهان تعهد ویژه‌ای را به بخش تحقیق و توسعه نشان داده است و همین اقدامات این برند را تبدیل به یک برند پیشگام که اولویت‌هایش ایمنی و امنیت کاربران است، چیپ‌ست‌های هوش مصنوعی را در این صنعت به کار بگیرد.
 
 با توجه به روند رو به رشد و حضور فناوری‌های AI که بخش‌های مختلف این صنعت را در بر گرفته، دستگاه‌های مجهز به فناوری AI  همزمان با تلاش برای پاسخ‌گویی سریع‌تر، عملیات کارآمدتر و نتایج بصری چشم انداز آینده فناوری را به خود اختصاص داده‌اند.
 
برای تحقق این هدف، هواوی در سال 2018 کایرین 980 را که نخستین تراشه AI  به ضخامت 7 نانومتر است، از طریق ارایه گوشی سری HUAWEI Mate 20 Pro به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند عرضه کرد. این دستگاه موتور محرک نسل بعدی تولیدات است. همچنین انواع اپلیکیشن‌های سرگرمی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای فناوری برای بهترین عملکرد به مشتریان را نیز طراحی کرده‌است.
 
The HUAWEI Mate 20 Pro  همچنین با ارایه گوشی‌های مجهز به AI با حالت ویدئویی منحصر به فرد حالت (AI  Portrait) عکاسی پرتره با رنگ‌های ویدیویی را امکان پذیر کرده‌است.
 
این برند چینی همچنین رتبه 79 را در جدول جهانی برندهای پرفروش فوربز بدست آورده که می‌تواند نمادی از نفوذ و رشد فناوری و جایگاه چین در این زمینه باشد.
 
 بازار CBG شرکت هوآوی با استفاده از فناوری‌های به روز و به کار گیری هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود، کارکرد آینده گوشی‌های هوشمند را تغییر داده و آن را تبدیل به یک ابزار هوش مصنوعی که قادر به درک و تامین نیاز کاربران باشد، کرده‌است.
 
هوآوی در ناوبری‌های به کار گرفته شده در گوشی‌های جدید، سیستمی پیشرفته و قدرتمند ارایه می‌دهد که نوآوری‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند را برای مشتریان امروز فراهم می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تا به طور پویا در دنیای دیجیتال امروز فعالیت کنند.
 
هوآوی با سرمایه‌گذاری‌های سنگین و تعهد به نوآوری در تولیدات، گوشی‌های هوشمند را به گوشی‌های فوق هوشمند تبدیل کرده است. این هدف، با توسعه قطعات و فناوری‌هایی با توانایی محاسبات AI  و ارایه تجربه‌ای هوشمندانه و سریع‌تر و با حفظ امنیت برای مصرف کنندگان، محقق شده است.
 
Huawei Consumer Business Group (CBG)
 
Huawei Consumer Business Group (CBG) یکی از سه گروه تجاری Huawei است که محصولات متنوعی از جمله گوشی‌های همراه، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها ارائه می دهند. محصولات و خدمات Huawei در بیش از 170 کشور عرضه می‌شود. هم اکنون یک سوم جمعیت جهان، مصرف کننده تولیدات این شرکت هستند. این شرکت در سال 2018 رتبه دوم جهانی را درجدول فروش گوشی همراه را به دست آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.