اپراتورها

تلفن همراه

January 5, 2019
17:17 شنبه، 15ام دیماه 1397
کد خبر: 96909

CRM متمرکز مخابرات ایران راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : در راستای تحقق ارتباطی فراگیر، سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت مخابرات ایران (CRM)، به صورت یکپارچه و متمرکز در ۳۱ استان کشور با ارائه خدمات گوناگون راه اندازی شد .
 
 
سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود : با توجه به اینکه ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در ۳۱ استان کشور شرکت مخابرات را به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن ثابت در دنیا مطرح کرده است، به منظور ارائه خدمات متمرکز به مشترکین، در تمام مراکز مخابراتی کشور سیستم یکپارچه CRM مخابرات ایران اکنون در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی این سیستم در مناطق مخابراتی مختلف، سیستم های نرم افزاری گوناگونی با ساختارهای داده ای متفاوت به منظور ارائه خدمات استفاده می شد، افزود: در سیستم جامع ارتباط با مشتریان مخابرات ایران عملیات ثبت نام ، واگذاری ، دایری و رفع خرابی های اعلامی توسط مشترکین در مراکز مخابراتی به صورت مکانیزه راه اندازی شده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطر نشان کرد: سیستم جامع نرم افزاری CRM که توسط مهندسین و متخصصین شرکت مخابرات ایران توسعه و راه اندازی شده است پس از دو سال تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران و شرکت پیمانکار در بیش از چهارده هزار دفتر و مرکز مخابراتی با برگردان و تبدیل داده های مختلف هر استان مورد بهره برداری قرار گرفته است .
 
وی با بیان اینکه سیستم نرم افزاری مشتریان مخابرات ایران یکی از توسعه یافته ترین سیستم های مخابراتی در سراسر کشور است افزود : این سیستم جامع ،مرجع اطلاعات تمام مشتریان در لایه دسترسی تلفن ثابت است و بر اساس آن کلیه امور مرتبط با مشتریان از جمله ثبت نام ، تخصیص شماره ، دایری و رفع خرابی مدیریت می شود.
 
 
سید مجید صدری درپایان ضمن تشریح مزایای سیستم جامع نرم افزاری CRM عنوان کرد: با بهره برداری از این سیستم ، مخابرات ایران قادر خواهد بود عملکرد و کارکرد مشترکین تلفن ثابت خود را به صورت یکپارچه و مرکزی مدیریت نموده تا درآینده ای نزدیک خدماتی نوین را بر مبنای امتیازات مشترکین ارائه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.