تلفن همراه

گوشی

January 6, 2019
16:50 یکشنبه، 16ام دیماه 1397
کد خبر: 96942

تبلیغ طعنه آمیز اپل در حاشیه نمایشگاه سی ای اس

پس از کاهش ارزش سهام اپل و فروش آیفون، اپل با نصب بنری نزدیک محل نمایشگاه محصولات مصرفی قصد دارد رسوایی های افشای اطلاعات را به کاربران یادآوری کند و فروش خود را بیفزاید.
 
به گزارش انگجت، طی سال های گذشته اپل هیچ گاه به طور رسمی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی(CES) حضور نداشته است. البته با توجه به موفقیت این شرکت در برگزاری رویدادهای مربوط به رونمایی از محصولاتش، این روند چندان عجیب نیست.
 
از سوی دیگر این شرکت در برنامه های تبلیغاتی خود بسیار هوشمندانه عمل می کند. بیلبوردهای تبلیغاتی اپل روی محصولات جدید تمرکز می کنند و پیامی کوتاه دارند.
به همین دلیل بنر بزرگ این شرکت قبل از آغاز نمایشگاه CES۲۰۱۹ توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. این بنر که در مکانی نزدیک برگزاری نمایشگاه نصب و روی آن نوشته شده است: هرآنچه در آیفون شما اتفاق می افتد، در آیفون شما باقی می ماند.
 
تمرکز اپل روی حریم شخصی پدیده تازه ای نیست. اپل طی سال های قبل نیز به این روند اشاره داشته است. ارسوایی های جدید در حوزه امنیت اطلاعات در ۲۰۱۸ میلادی توجه بسیاری از کاربران و مقامات را جلب کرد و به نظر می رسد اپل نیز قصد دارد از این روند به سود خود بهره برداری کند.
 
این درحالی است که گوگل مانند سال های قبل حضور پررنگی در نمایشگاه CES دارد و تبلیغات آن همه جا دیده می شود. اما امسال اپل سعی دارد با یادآوری رسوایی های افشای اطلاعات  کاربران، توجهات را به خود جلب کند.
 
طی هفته گذشته فروش آیفون  کاهش یافت و از ارزش سهام این شرکت ۱۰ درصد کاسته شد و اکنون به نظر می رسد اپل قصد دارد  حضور خود را برای بازدیدکنندگان CES پررنگ تر کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.