رگولاتوری

January 21, 2019
18:19 دوشنبه، 1ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97332

پروانه‌های جدید ارائه خدمات مرکز تماس اعطاء شد

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه خبر داد.
 
مهرداد ویسی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای مصوبات 204 و 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نخستین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس اعطاء کرد، گفت: این پروانه با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان به مؤسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا شد.
 
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات ادامه داد: این مؤسسه با یک مرکز اصلی و بیش از 60 میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولان در کشور را فراهم کرده است.
 
وی ابراز کرد: دومین پروانه در سال 97 به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با 60 میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
 
او با اشاره به اینکه تاکنون شش شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کرده‌اند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس می‌توانند با استفاده از شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری را ارائه کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.