اپلیکیشن

تلفن همراه

February 27, 2019
10:17 چهارشنبه، 8ام اسفندماه 1397
کد خبر: 97998

اضافه شدن قابلیت تبلیغات به جست‌وجوی کافه‌ بازار

مدیرعامل کافه‌بازار از اضافه شدن قابلیت تبلیغات به جست‌وجوی این فروشگاه اپلیکیشن خبر می‌دهد و اعلام می‌کند که این قابلیت به رشد و توسعه اپلیکیشن‌های ایرانی کمک قابل توجه‌ای خواهد کرد.
 
امین امیرشریفی، با اعلام اینکه قابلیت تبلیغات در جست‌وجو کافه ‌بازار از چند ماه پیش به صورت آزمایشی روی این پلتفرم به اجرا گذاشته شده است گفت:‌« بعد از پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی این قابلیت از یک ماه پیش به صورت رسمی روی کافه بازار به اجرا گذاشته شده است.»
او با اشاره به توضیحات این قابلیت ادامه داد:‌ «در بخش جست‌وجو کافه بازار وقتی کاربری عبارتی را برای پیدا کردن اپلیکیشنجست‌وجو می‌کند یک شرکت و یا توسعه‌دهنده می‌تواند اپلیکیشن خود را براساس این جست‌وجو و با عنوان «آگهی» به نمایش بگذارد. نشان دادن اپلیکیشن پیشنهادی به صورت آگهی هم بخشی از سیاست کافه بازار بوده تا به صورت شفاف این قابلیت برای کاربران نیز مشخص باشد.» امیرشریفی معتقد است این قابلیت جدید کافه بازار به توسعه‌دهندگان و یا برنامه‌نویسانی که به فکر توسعه برنامه خود هستند کمک قابل توجه‌ای در جذب کاربر و رشد زمینه فعالیتشان خواهد کرد.
 
گاهی اوقات تبلیغات در سایت‌ها و یا برنامه‌های مختلف می‌تواند مزاحمت‌هایی هم برای کاربران به همراه داشته باشد؛ اما آنطور که امیرشریفی به پیوست می‌گوید کافه بازار سعی کرده در این زمینه با درنظر گرفتن تمام جوانب و استفاده از هوش مصنوعی تبلیغات کاربردی و مناسب را به کاربران پیشنهاد دهد: «کیفیت تبلیغات نمایش داده شده در بخش جست‌وجو برای کافه بازار از اهمیت بالایی دارد و به همین خاطر در مدت زمان آزمایشی اجرای این طرح سعی کردیم با کمک روش‌های مختلف انسانی یا سیستمی و کمک از هوش مصنوعی این موضوع را بررسی کنیم که آگهی‌های پیشنهادی به کاربران براساس جست‌وجو کاملا کاربردی و براساس نیاز کاربر به نمایش گذاشته شود تا از نمایش آگهی بی‌ربط و اشتباه نیز جلوگیری شود.»
 
امیر شریفی اعلام می‌کند که در حال حاضر ۵۵ درصد اپلیکیشن‌هایی که مردم از طریق کافه‌بازار روی دستگاه خود نصب می‌کنند به دنبال جست‌وجوی آنها در این پلتفرم اتفاق افتاده و به همین خاطر قابلیت تبلیغات در جست‌وجو  این پلتفرم می‌تواند برای هر توسعه‌دهنده برنامه‌ای اهمیت بالایی داشته باشد. براساس آنچه مدیرعامل کافه بازار به پیوست می‌گوید از یک ماه گذشته تا کنون ۵ درصد اپلیکیشن‌های به واسطه قابلیت جدید بخش جست‌وجوی این پلتفرم توسط کاربران روی دستگاه‌هایشان نصب شده‌است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.