اپراتورها

باندپهن

تحلیل بازار

تلفن همراه

March 10, 2019
21:32 یکشنبه، 19ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98211

باMWC19: موفقیت آتی اپراتورهای موبایلی در گرو محتوای ویدیویی

Film_strip.jpg

 

«میشل ادِلمن» مدیر بازاریابی و استراتژی‌های محتوا در شرکت Vubiquity اعلام کرد برای اپراتورهای موبایلی فرصت مناسبی ایجاد شده است تا بتوانند از سرویس‌های ویدیویی بیشترین بهره را ببرند و بیش از آنچه که تاکنون تجربه کردند، از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کنند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) او گفت: «اپراتورهای موبایلی به خوبی می‌دانند که اگر تصاویر ویدیویی توسط کاربران مشاهده شوند، آنها می‌توانند خدمات و برنامه‌های خود را بهتر و گسترده‌تر در اختیار مشترکان بگذارند. یکی از نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر سرویس‌های ویدیویی محبوب و دردسترس باشند، کاربران هم از آنها استقبال می‌کنند و بنابراین اگر بر مقوله در دسترس بودن تاکید شود، کاربران برای این خدمات هزینه پرداخت می‌کنند».

اپراتورهای موبایلی تاکنون روش‌ها و مسیرهای مختلفی را برای تقویت سرویس‌های محتوا محور مورد استفاده قرار دادند و در این زمینه با شرکت‌های تولیدکننده محتوا همکاری‌های فراوان کردند تا مشترکان را به سمت خود بکشانند. این فعالیت‌ها نتایج مختلفی در بر داشت. ولی به طور حتم می‌توان گفت تمرکز روی سرویس‌های ویدیویی می‌تواند نتایج قابل قبولی را در اختیار شرکت‌های مذکور قرار دهد.

اپراتور موبایلی AT&T هم اکنون همکاری گسترده‌ای را با استدیوی فیلمسازی «تایم وارنر» منعقد کرده است و این همکاری‌ها در نخستین گام‌های خود به سر می‌برد. با این وجود نسل جدید سرویس ها و خدماتی که به صورت مشترک از سوی این دو شرکت ارایه شده بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود این خدمات سود قابل ملاحظه‌ای برای AT&T داشته باشد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.