باMWC19: موفقیت آتی اپراتورهای موبایلی در گرو محتوای ویدیویی
«میشل ادِلمن» مدیر بازاریابی و استراتژیهای محتوا در شرکت Vubiquity اعلام کرد برای اپراتورهای موبایلی فرصت مناسبی ایجاد شده است تا بتوانند از سرویسهای ویدیویی بیشترین بهره را ببرند و بیش از آنچه که تاکنون تجربه کردند، از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) او گفت: «اپراتورهای موبایلی به خوبی میدانند که اگر تصاویر ویدیویی توسط کاربران مشاهده شوند، آنها میتوانند خدمات و برنامههای خود را بهتر و گستردهتر در اختیار مشترکان بگذارند. یکی از نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که اگر سرویسهای ویدیویی محبوب و دردسترس باشند، کاربران هم از آنها استقبال میکنند و بنابراین اگر بر مقوله در دسترس بودن تاکید شود، کاربران برای این خدمات هزینه پرداخت میکنند».
اپراتورهای موبایلی تاکنون روشها و مسیرهای مختلفی را برای تقویت سرویسهای محتوا محور مورد استفاده قرار دادند و در این زمینه با شرکتهای تولیدکننده محتوا همکاریهای فراوان کردند تا مشترکان را به سمت خود بکشانند. این فعالیتها نتایج مختلفی در بر داشت. ولی به طور حتم میتوان گفت تمرکز روی سرویسهای ویدیویی میتواند نتایج قابل قبولی را در اختیار شرکتهای مذکور قرار دهد.
اپراتور موبایلی AT&T هم اکنون همکاری گستردهای را با استدیوی فیلمسازی «تایم وارنر» منعقد کرده است و این همکاریها در نخستین گامهای خود به سر میبرد. با این وجود نسل جدید سرویس ها و خدماتی که به صورت مشترک از سوی این دو شرکت ارایه شده بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و پیشبینی میشود این خدمات سود قابل ملاحظهای برای AT&T داشته باشد.