رگولاتوری:کاهش شدید و سراسری اینترنت همراه اول به علت مشکل در دیتاسنتر این شرکت بوده است
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت 3G و 4G سیم کارت های همراه اول، به علت مشکلاتی در دیتا سنتر این اپراتور به وقوع پیوسنه و در حال رفع است.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس اطلاعیه رسمی رگولاتوری ایران، پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، موضوع بررسی و مشخص شد که این موضوع ناشی از مشکلاتی در مراکز داده این اپراتور بوده که در حال حاضر با اقدامات انجام شده از سوی این اپراتور بخشی از مشکلات مرتفع و کیفیت اینترنت تا حدودی بهبود یافته و تا ساعتی دیگر به طور کامل مرتفع خواهد شد.