اپراتورها

تلفن همراه

June 1, 2019
16:26 شنبه، 11ام خردادماه 1398
کد خبر: 99907

جمع بسته‌ها و خدمات اینترنتی دور یک ستاره مربع

خرید بسته‌های اینترنتی معمولاً با شماره‌گیری کدهای مختلف انجام میشود. به خاطر سپردن این کدها کار سختی است. این ستاره مربع‌ها در اکثر مواقع مشترک را به اشتباه می‌اندازد و آنها بسته اشتباهی را انتخاب می‌کنند. وجود سامانه جامع برای ارائه خدمات اینترنتی، راه‌حلی است که این مشکلات را برطرف کرده است.
 
برای خرید و تمدید بسته های اینترنتی تلفن همراه، کاربران باید روی سرشماره و کدهای دستوری مختلف، بسته مورد نظرشان پیدا و آن را فعال می کردند. کدهای مختلفی که برای بسته های کوتاه مدت و بلند مدت وجود داشت و هم چنین تفاوت رنج کدها به قدری زیاد بود که عملاً مشترک را با مشکل مواجه می کرد. به طور مثال مشترک فراموش می کرد که ماه قبل با چه کد دستوری یک بسته اینترنت خریداری کرده و چطور دوباره باید آن را تمدید کند. این مسئله ضرورت نیاز به طراحی یک سامانه را بیش از پیش مشخص کرد.
بنا بر همین مسئله، اپراتور اول ارتباطی سامانه جامعی را برای ارائه خدمات اینترنتی یکپارچه مشترکان طراحی کرده است.
این سامانه روی درگاه #۱۰۰* فعال و عملاً در راستای سهولت کار و دسترس پذیر بودن برای مشترکان طراحی و ارائه شده است؛ تمرکز این سامانه روی هر آن چیزی است که مشترکان دائمی و اعتباری از دنیای اینترنتی این اپراتور می‌خواهند.
در این سامانه مانند سایر بسترهای ارائه خدمات، شفافیت در استعلامات به چشم می خورد و مشترکان می‌توانند علاوه بر ریز مصرف بسته هایشان، به لیست بسته های فعال، رزرو بسته‌ها، تفکیک میزان مصرف ترافیک اینترنت از اینترانت و… دسترسی داشته باشند.
در سامانه جامع ستاره ۱۰۰ مربع امکان مدیریت و خرید بسته های مختلف وجود دارد.
اکنون قرار است تمامی کدهای دستوری قبلی مرتبط با بسته های اینترنتی در کنار سامانه جامع ارائه خدمات و البته به صورت مدت زمان محدود فعال باشد اما تمامی مشترکانی که کدهای سابق را شماره گیری می کنند به صورت اتوماتیک روی بستر ستاره ۱۰۰ مربع منتقل خواهند شد تا نسبت به فعال شدن این سامانه یکپارچه مطلع شوند و درخواست های خود را در آینده از این طریق پیگیری کنند.
طبیعتاً بعد از مدت زمان در نظر گرفته شده، کدهای دستوری قبلی غیر فعال خواهد شد.
نیاز به ارائه این خدمت که در راستای رفع نیاز مشترکان در اپراتور همراه اول ارائه شده، در همه اپراتورها احساس می شود.
این سامانه در تطابق و تعامل کامل با بسترهای پیامکی، اپلیکیشن، وب سایت و IVR است و مشترکان از هر کدام این بسترها برای دریافت خدماتشان استفاده کنند، عملاً به محتوای یکسانی دسترسی خواهند داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.