اپراتورها

تلفن همراه

June 4, 2019
4:42 سه شنبه، 14ام خردادماه 1398
کد خبر: 99979

بیانیه مشترک باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و ایرانسل درباره سامانه ۳۰۳۰

 
Logos[2].jpg
 
وبسایت رسمی ایرانسل نوشت: پیرو برخی شبهات مطرح شده درباره سامانه ۳۰۳۰، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با تشکر از حمایت‌های طرفداران فوتبال، طی بیانیه‌ای مشترک اعلام می‌کنند:
 
۱- سامانه هواداری ۳۰۳۰ به درخواست باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس راه اندازی شده است و تمامی فرایندها و قوانین طراحی شده برای این سامانه طبق قوانین و با هماهنگی وزارتخانه‌های "ارتباطات و فناوری اطلاعات" و "ورزش و جوانان" عملیاتی شده است.
 
۲- تعریف سامانه ۳۰۳۰، مطابق تعریف سامانه‌های ارزش افزوده نیست و این سامانه صرفاً با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی طراحی شده است. از این رو لزوماً از تمامی قوانین خدمات ارزش افزوده پیروی نمی‌کند.
 
۳- مشترکان براساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، اطلاع دارند که با ارسال عددی اتفاقی نمی‌توانند عضو سامانه‌ مذکور یا حتی هر سامانه ارزش افزوده دیگری شوند. این قانون درباره سامانه ۳۰۳۰ نیز به همین منوال و با تفکیک برای هر باشگاه مشخص است.
 
۴- هیچ واسطه‌ای بین ایرانسل و باشگاه‌ها وجود ندارد و باشگاه‌ها به انتخاب خودشان شرکتی را به عنوان مجری اسپانسری انتخاب و مستقل از قرارداد ایرانسل با آن شرکت قراردادی منعقد کرده‌اند. در این خصوص لازم به تصریح است که هیچ ارتباط حقیقی یا حقوقی بین ایرانسل و مدیران فعلی و قبلی شرکت مجری اسپانسری وجود نداشته و ندارد.
 
۵- هزینه‌های بالای ورزش فوتبال با توجه به قوانین مختلف نهادهای دخیل فعلاً تنها از طریق حمایت‌های مردمی برای باشگاه‌های پرطرفدار کشور فراهم شده است و ایرانسل تاکنون در ایجاد این ارتباط مستقیم بین هواداران و باشگاه‌ها فراتر از یک اپراتور عمل کرده و در دو فصل اخیر فوتبال همواره در کنار هواداران و باشگاه‌های محبوبشان بوده است.
 
شاهدی بر این مدعا را می‌توان تعداد شکایت‌های طرح شده از سامانه دانست. تعداد شکایت‌های مشترکان از سامانه هواداری بسیار معدود بوده و به هر دلیلی هر مشترکی شکایتی داشته پس از بررسی‌های صورت گرفته تمام وجوه جمع آوری شده از ایشان به حساب کاربر بازگردانده شده است. 
 
باشگاه‌های مردمی استقلال و پرسپولیس و شرکت ایرانسل امیدوارند حرکت ملی آغاز شده با حمایت ویژه جوانان از این ورزش و باشگاه‌های محبوبشان باعث شود تا باشگاه‌های پرهوادار استقلال و پرسپولیس با یارگیری‌های خوب در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو در فوتبال آسیا نیز افتخارات بسزای گذشته را کسب و تکرار کنند.
 
در آخر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شرکت ایرانسل بار دیگر از حمایت‌های طرفداران فوتبال کمال تشکر را دارند و امیدوارند مطابق قبل فوتبال دوستان طی برگزاری فصل فوتبالی پیش‌رو نیز درکنار باشگاه‌ها و پیشرفت فوتبال کشور باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.