تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 30, 2019
13:23 سه شنبه، 8ام مردادماه 1398
کد خبر: 101363

بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ موضوع بازاریابی و مارکتینگ در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد چرا که منجر به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بین‌المللی می‌شود.
 
 
ستار هاشمی معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کسب و کارهای نوین گفت:‌ وزارت ارتباطات تلاش خود را برای حضور فعال استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا انجام می‌دهد ولی یکی از موضوعات مهم در این حوزه موضوع بازاریابی و مارکتینگ است.
 
وی افزود: به همین منظور و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وزارتخانه موضوع بازاریابی و مارکتینگ را در دستور کار قرار داده است چرا که مارکتینگ به پیدا کردن جایگاه مناسب در حوزه بین‌المللی و مطنقه‌ای برای ایران منجر می‌شود.
 
هاشمی در ادامه افزود:‌ همچنین این وزارتخانه با ایجاد و راه‌اندازی سیستم ایران هوشمند و راه‌اندازی صندوق‌های حمایتی از استارت‌آپ‌ها پشتیبانی می‌کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در بازارهای بین‌المللی با کمک بازاریابی بازار مناسبی را برای استارت‌آپ‌ها و اقتصاد ایران فراهم کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.