تجارت الکترونیک

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 18, 2019
14:50 چهارشنبه، 27ام آذرماه 1398
کد خبر: 107102

لوازم خانگی سامسونگ در میان برترین‌ برندها از دیدگاه مشتری

 
WhatsApp Image 2019-12-18 at 14.49.16.jpeg
سامسونگ برای دومین بار در سال جاری میلادی در میان برترین برندهای لوازم خانگی جهان از منظر رضایت مشتری قرار گرفت. موسسه تحقیقات و مشاوره بازار YouGov Brand Index با درنظر گرفتن معیارهایی مانند نسبت قیمت به عملکرد و کیفیت محصول از دید مشتریان، سامسونگ را در میان برندهای تولیدکننده لوازم الکترونیکی کوچک و بزرگ در مقام دوم قرار داد. این رده‌ بندی بر اساس یک مطالعه بازاری جدید توسط این موسسه و با همکاری نشریه تجاری هادلزبلات آلمان انجام شده است. 
میزان پیشنهاد محصولات هر برند توسط مشتریان به دیگران نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در این رده بندی بوده است. در این رده‌بندی و در حوزه لوازم خانگی هم سامسونگ دومین نرخ بالای پیشنهاد به دیگران توسط مشتریان را کسب کرد. 
اما چرا سامسونگ تا این حد محبوب شده است؟ یکی از دلایل آن ارائه راهکارهای جدید برای متصل کردن همه لوازم خانگی و ایجاد یک محیط نوآورانه بوده است. نوآوری‌هایی مانند مایکروفر Dual Cook Flex یا یخچال‌های فامیلی‌هاب زندگی روزمره مصرف‌کنندگان را ساده‌تر می‌کند. اپلیکیشن SmartThings به مشتریان امکان می‌دهد تا براحتی مایکروفر و یخچال خود را حتی در زمان حرکت کنترل کرده و به این ترتیب در وقت خود صرفه جویی کنند. 
تورستن براس، مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس آلمان می‎گوید: «ما از این جایگاه و محبوبیت بالای محصولات‌مان در میان مشتریان بسیار خوشحالیم. این کار اراده ما برای حل چالش‎های روزمره مشتریان را بیشتر می‌کند. ما همچنان به تولید محصولات خانگی برای ساده‌تر کردن زندگی آنها ادامه خواهیم داد».
پیش از این نیز موسسه تحقیقات و تحلیل داده بازاری J. D. Power در رده بندی خود از برترین برندهای حوزه آشپزخانه و لباسشویی، سامسونگ را به عنوان برند برتر از نظر رضایت مشتری معرفی کرده بود. 
این موسسه در تحقیقات خود به برندهای فعال در حوزه محصولات آشپزخانه و لباسشویی در ۶ معیار سادگی کاربرد، قابلیت‌ها، عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، طراحی و ظاهر، و گارانتی؛ امتیاز 0 تا 1000 می‌دهد. 
در بخش لباسشویی‌های درب از جلو سامسونگ برای دومین سال پیاپی در میان ۵ برند به مقام اول دست پیدا کرد و در معیارهای سادگی استفاده، عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، طراحی و ظاهر، و قابلیت‌ها در مقام اول قرار گرفت.
در بخش ماشین‌های لباسشویی درب از بالا، سامسونگ در میان 5 برند اول شده و در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، سادگی استفاده، قابلیت‌ها، طراحی و ظاهر و گارانتی بیشترین امتیاز را گرفت.
در بخش خشک‌کن، هم با کسب بالاترین امتیاز در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، سادگی استفاده، قابلیت‌ها، طراحی و ظاهر، و گارانتی، سامسونگ توانست به مقام اول در میان 5 برند برسد.
در بخش اجاق گاز هم از میان 6 برند برتر، سامسونگ در مقام اول قرار گرفته و در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، سادگی استفاده، طراحی و ظاهر، قابلیت‌ها و گارانتی بالاترین امتیاز را گرفت. 
از میان 6 برند برتر تولید مایکروویو هم سامسونگ توانست بالاترین امتیاز را در معیارهای عملکرد و اعتمادپذیری، سادگی استفاده، قیمت، طراحی و ظاهر، و قابلیت‌ها بگیرد و در نهایت به مقام اول برسد. 
جان هرینگتون، معاون مدیرکل بخش لوازم خانگی سامسونگ آمریکا می‌گوید «ما در سامسونگ به این مسئله افتخار می‌کنیم که در تحقیقات موسسه جی دی پاور در حوزه رضایت مشتری در انواع بخش‌ها به موفقیت رسیدیم. این نتایج تعهد ما به نوآوری و طراحی منحصربه‌فرد را بیشتر می‌کند».
 
WhatsApp Image 2019-12-18 at 14.49.30.jpeg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.