تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 4, 2020
16:53 شنبه، 14ام دیماه 1398
کد خبر: 107662

گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت‌آپها برگزار شد

 
گردهمایی بازاریابی دیجیتال، استارت‌آپ ها و تولید محتوا با هدف بررسی نوین ترین روش ها و برنامه های جهانی بازاریابی دیجیتالی در راستای شکل‌گیری استارتاپ های اقتصادی برگزار شد.
 
 سومین گردهمایی «دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال(DMDay)، استارت‌آپ ها و تولید محتوا» با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
 
امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمایی سه روزه، نوین ترین روش ها و برنامه های جهانی بازاریابی دیجیتالی و شکل گیری استارت‌آپ های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می شود.  
 
وی افزود: «روز بازاریابی دیجیتال» صرفا یک رویداد نیست، بلکه بستری است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.
 
قنبری با بیان اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالان و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد، گفت: خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این رویداد در مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده است. در سومین رویداد بازاریابی دیجیتال نیز، مباحثی همچون ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی برگزاری است.
 
دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند، گفت: این بخش‌ تمامی حوزه های مرتبط با صنایع مصرفی، بهداشتی، غذایی، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل و تجهیزات کامپیوتری، لباس و فروشگاههای تجاری و زنجیره ای و مواردی از این دست را شامل می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.