تجارت الکترونیک

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 13, 2020
14:48 دوشنبه، 23ام تیرماه 1399
کد خبر: 114035

سرمایه گذاری ۸۳.۲ میلیون دلاری سامسونگ برای ارتقای فناوری نمایشگر و تراشه

 
 
سامسونگ سال جاری میلادی حدود ۸۳.۲ میلیون دلار برای ارتقای فناوری نمایشگرها و نیمه رساناها صرف خواهد کرد.
 
سامسونگ مرکز تحقیقاتی Industrial-Academia Cooperation Center را ژوئیه سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد و حالا این مرکز دومین سال فعالیتش را جشن می‌گیرد. این مرکز از زمان افتتاح از پروژه‌های تحقیقاتی بیش از ۷۰۰ دانشجوی دکتری، دانشجو و استاد دانشگاه پشتیبانی کرده است. سامسونگ بوسیله این مرکز به دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا از تجهیزات پیشرفته تراشه سازی این شرکت برای پروژه‌های تحقیقاتی استفاده کنند.
 
سامسونگ می‌گوید سرمایه گذاری جدید این شرکت به محققان دانشگاه‌های بومی کره که پروژه‌هایشان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ به تأخیر افتاده و یا متوقف شده کمک می‌کند. این شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر سالانه حدود ۳۳ میلیون دلار به محققان و دانشجویان کمک کرده است.
 
سال گذشته میلادی سامسونگ از ۱۰ دانشگاه برای استفاده از تجهیزات این شرکت در ۱۰۰ آزمایش تحقیقاتی درخواست دریافت کرد و تجهیزات را به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار داد. سازنده کره‌ای همچنین برای ثبت پتنت پروژه‌های جاری نیز به محققان کمک می‌کند. این شرکت ۱۰ درصد از سرمایه گذاری جدید را به زمینه‌های پایه‌ای علم مثل شیمی، ریاضی و فیزیک اختصاص خواهد داد که برای توسعه مواد و تجهیزات تحلیل داده جدید صرف خواهد شد.
 
«Mr. Lee Han-Kwan»، رییس مرکز Industrial-Academia Cooperation Center سامسونگ می‌گوید: «ما همکاری خود را با دانشگاه‌های کره‌ای گسترش خواهیم داد تا به آن‌ها در ابداع تحقیق و توسعه (R&D) عالی و کاربردی کمک کرده باشیم. ما می‌خواهیم اکوسیستم سالمی را بسازیم که استعدادهای درخشان آن می‌توانند وارد سامسونگ شده و توانایی‌های خود را گسترش دهند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.