تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 20, 2020
11:34 دوشنبه، 30ام تیرماه 1399
کد خبر: 114255

فراخوان ثبت‌نام شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌ها برای حضور در جیتکس ۲۰۲۰

 نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «جیتکس» امسال هم طبق روال هر سال در آذرماه و در شهر دبی برگزار می‌شود. در بخش future stars نمایشگاه جیتکس، کشورهای مختلف جهان به ارائه‌ دستاوردهای گوناگون خود در زمینه‌های تجارت الکترونیک، سلامت، شهر هوشمند، سفر و گردشگری، بلاکچین، آموزش، حمل ونقل، نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی می‌پردازند. حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد، منجر به آشنایی بیشتر آنها با فضای اکوسیستم استارت‌آپی جهانی و تعامل با فعالان بین‌المللی این حوزه می‌شود. به همین منظور صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی‌و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی طی فرآیندی اقدام به آموزش، توانمندسازی و اعزام استارت‌آپ‌های ایرانی برای حضور در نمایشگاه جیتکس می‌کند.
در این فراخوان شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان سراسر کشور می‌توانند برای حضور در بخش future stars نمایشگاه جیتکس، از تاریخ ۲۸ تیر تا ۸ مرداد در سامانه غزال ثبت‌نام و درخواست خود مبنی بر شرکت در این رویداد را ثبت کرده و پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، وارد مرحله ارزیابی شوند. ارزیابی شرکت‌های ثبت‌نامی ‌در سامانه غزال، با بررسی پارامترهایی همچون دستیابی به محصول نهایی، پتانسیل صادرات محصول و… به مدت یک هفته انجام خواهد شد و شرکت‌ها در صورت تایید در این مرحله، وارد کمپ آموزشی می‌شوند. پس از پایان دوره آموزشی یک‌ ماهه، کلیه تیم‌های آموزش دیده، در یک رویداد demo day حاضر شده، مورد ارزیابی نهایی قرار خواهند گرفت و از بین آنها، ۲۰ تیم برتر برای اعزام به جیتکس و حضور در پاد جمهوری‌اسلامی ‌انتخاب خواهند شد.
 
۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط به ویزا، حمل‌ونقل و اقامت به ‌عهده‌ معاونت علمی‌و فناوری و تنها پرداخت ۳۰ درصد از آن با تیم‌ها است و همچنین ۹۰ درصد از هزینه‌های پاد و شرکت در مسابقات را نیز صندوق نوآوری و شکوفایی متقبل شده است و تیم‌ها پرداخت ۱۰ درصد از هزینه‌های مربوطه را به عهده خواهند داشت. تیم‌های استارت‌آپی برای ثبت‌نام تا هشتم مرداد ماه فرصت دارند و می‌توانند برای دریافت مشاوره و ثبت‌نام با شماره ۰۲۱۸۶۰۸۸۶۰۹ تماس بگیرند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.