سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 27, 2020
14:37 دوشنبه، 6ام مردادماه 1399
کد خبر: 114516

قابلیت‌های نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ در دوران شیوع بیماری

WhatsApp Image 2020-07-27 at 14.26.16.jpeg
 
 
کسب‌وکارهای بسیاری پس از یک دوره چند هفته‌ای قرنطینه ناشی از شیوع بیماری دوباره بازگشایی شدند و کارمندان به سرکارهای خود برگشتند. اما این بازگشایی به نوعی آغاز یک دوران جدید برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود دورانی که می‌بایست ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به انجام فعالیت‌های خود بپردازند. 
برای برخی از کسب‌وکارها مثل رستوران‌ها این چالش سمت و سوی دیگری دارد، جایی که می‌بایست مشتریان خود را از بابت رعایت نکات بهداشتی مطمئن کنند تا آنها با خیالی آسوده و راحت غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند.
این گونه‌ از چالش‌ها موجب شده تا رستوران‌ها کارهای زیادی برای جلب اطمینان خاطر مشتریان و رفع نگرانی‌های به حق آنها انجام دهند. یکی از این کارها روی آوردن رستوران‌ها به خصوص رستوران‌های فست‌فودی یا quick-service restaurants (QSR) به استفاده و کمک‌ گرفتن هر چه بیشتر از فناوری و ابزارهای جدید است. نمایشگرهای ساینیج سامسونگ با داشتن قابلیت‌های متعدد این امکان را برای صاحبان کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا ضمن حفظ فاصله اجتماعی با مشتریان خود تعامل کنند. 
از طرف دیگر حضور نمایشگرهای ساینیج کمک می‌کند تا مشتریان بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره و مستقیم با کارکنان رستوران، غذای خود را سفارش دهند و از آن لذت ببرند.
 
پنجره‌ای روبه فناوری
 
نمایشگرهای Outdoor یکی از سری‌ نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ هستند که به منظور نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محیط‌های عمومی و فضاهای بیرونی طراحی شدند. این نمایشگرها که از مدل‌های متنوعی بهره‌ می‌برد، به دلیل قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی خود مورد توجه رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیر‌ه‌ای قرار دارد. 
قابلیت‌هایی مثل کارکرد ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار، پنل ضد تابش به همراه وضوح و روشنایی بالای پنل نمایشگر موجب شده تا صاحبان رستوران‌ها با اتکا به این سری از نمایشگرها راحت‌تر و ساده‌تر از همیشه نمایش منوی غذاها و مراحل آماده‌سازی سفارش‌ها را به مشتریان خود اطلاع دهند.
در دوران همه‌گیری بیماری که حفظ فاصله اجتماعی بیش از همیشه اهمیت پیدا کرده و به اولویت اصلی کسب‌وکارها تبدیل شده است، نمایشگرهای Outdoor سامسونگ می‌تواند بستری را فراهم کند که ضمن حفظ فاصله‌های ایمنی ارائه خدمات و فعالیت‌ کسب‌وکارها برقرار و پایدار شود.
صاحبان رستوران‌ها با گذاشتن این نمایشگرها در محیط داخلی یا بیرونی رستوران این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به ارتباط چهره‌ به چهره با کارکنان و سایر مشتریان، هر فردی سفارش خود را از طریق کیوسک‌ها یا نمایشگر مربوطه انجام دهد. در ادامه افراد می‌توانند به کمک نمایشگرها از زمان انتظار آگاه شوند و همزمان نکات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کنند.
نمایشگرهای Outdoor سری دیجیتال ساینیج سامسونگ از پنل‌هایی با رزولوشن بسیار بالا و وضوح تصاویر فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که موجب می‌شود تا محتواهای مورد نظر صاحبان کسب‌وکارها به شکلی چشم‌نواز به مشتریان منتقل شود. همچنین با کمک فناوری‌های جدید و پنل ضد تابش، این سری از نمایشگرها حتی در زمان تابش مستقیم نور خورشید هم محتواها را به شکلی خوانا و زیبا نمایش می‌دهد.
نرم‌افزار مدیریتی و رابط کاربری نمایشگرها به گونه‌ایست که صاحبان رستوران‌ها می‌توانند به سادگی و در هر زمان و مکانی بر روی محتوای نمایشگرها نظارت داشته باشند و در صورت لزوم منوی رستوران‌ را براساس ظرفیت‌های آشپزخانه تغییر دهند. 
با وجود نمایشگرهای ساینیج میزان ارتباط بین کارکنان رستوران‌ هم کمتر می‌شود تا ریسک‌های ابتلا به بیماری کاهش یابد.
قرار گرفتن یک دوربین در کنار نمایشگرهای ساینیج سامسونگ کمک می‌کند تا مدیران رستوران‌ها به راحتی بر روی محیط داخلی سالن‌ نظارت داشته باشند و با کنترل تعداد افراد حاضر در صف‌ها فاصله اجتماعی میان مشتریان را مدیریت کنند.
امکان کنترل و مدیریت از راه دور یکی دیگر از مزیت‌های نمایشگرهای ساینیج سامسونگ است که به صاحبان رستوران‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به حضور در رستوران و از کیلومترها دورتر بتوانند بر کسب‌وکار خود نظارت داشته باشند.
 سامسونگ با درنظر گرفتن نیازهای جدید کسب‌وکارها راهکارهای کاربردی و مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌کند تا کسب‌وکارها ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان خود، به ارائه خدمات بپردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.