اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 31, 2020
14:40 دوشنبه، 10ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115724

«بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال» به صورت آنلاین برگزار می شود

 
 
 
«بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
 
 بوت‌کمپ (Boot Camp) یک کمپ و برنامه آموزشی و تمرینی است که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود، بوت‌کمپ‌ها معمولا دوره‌های ۲ تا ۳ ماهه ای هستند که آموزش های فشرده ای را ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.
 
بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال با رویکرد توسعه آموزش کسب و کار در فضای دیجیتال و تقویت فعالیت استارت‌آپ ها، توسط یکی از شتابدهنده های کارخانه نوآوری آزادی کلید خورده و شرکت در این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعته مشروط به قبولی در آزمون تعیین سطح است.
 
مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی چندماهه خواهد بود.
 
اساتید بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال از کارشناسان اکوسیستم استارت‌آپی و مارکتینگ هستند و در این دوره مهارت‌هایی که در مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای نوپا ضروری است ، محور آموزش ها قرار گرفته است.
 
از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه رسانه ها در زندگی، بازاریابی از شکل چاپی و محیطی(سنتی) خارج شده و روش‌های جدید با عنوان بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است و از طرفی بروز شرایط بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده، ۵۷۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی برای ۳۰ نفر اول در نظر گرفته شده است.
 
این بوت‌کمپ از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و سایر نهادها برای حمایت از توسعه آموزش های آنلاین مورد نیاز کسب وکارها دعوت به عمل آورده تا روند آموزش مجازی را برای علاقمندان تسهیل کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.