تلفن همراه

گوشی

November 7, 2020
15:05 شنبه، 17ام آبانماه 1399
کد خبر: 117834

مشخصات نوکیا C1 پلاس در آستانه‌ی معرفی رسمی فاش شد

 
درحالی‌که چیزی به معرفی رسمی نوکیا C1 پلاس باقی نمانده است، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی فاش شد.
 
HMD Global سال گذشته نوکیا C1 را به‌عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت مبتنی بر اندروید گو معرفی کرد و روز گذشته، مشخصات سخت‌افزاری مدل جدید این گوشی فاش شد؛ مدل جدیدی که با نام نوکیا C1 پلاس شناخته می‌شود. قبلا اطلاعات کمی از این گوشی در سازمان EEC منتشر شده بود که بر اساس آن، نوکیا C1 پلاس با شماره مدل TA-1312 راهی بازار می‌شود.
 
C1 پلاس به صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچی با وضوح +HD مجهز شده است. دوربین جلوی در نظر گرفته‌شده برای این گوشی حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد و حسگر اصلی دوربین پشت آن ۵ مگاپیکسلی است.
 
نوکیا C1 به تراشه‌ای هشت هسته‌ای مجهز شده است که فرکانس هسته‌های آن به ۱٫۴ گیگاهرتز می‌رسد. یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به شمار می‌رود. باید به این موضوع اشاره کنیم که نوکیا C1 پلاس باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.
 
در اطلاعات فاش‌شده از این نوکیا C1 به ابعاد آن هم اشاره شده است. این گوشی در ابعاد ۱۴۹٫۱ در ۷۱٫۲ در ۸٫۷۵ میلی‌متر ساخته شده و لبه‌های خمیده‌ دارد. انتظار می‌رود نوکیا C1 مدتی دیگر در دو رنگ آبی و قرمز راهی بازار شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.