تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 7, 2021
17:02 دوشنبه، 17ام خردادماه 1400
کد خبر: 125063

تصویر پروفایل مدیران اپل در آستانه‌ی WWDC 2021 به میموجی تبدیل شد

 
اپل در راستای برگزاری رویداد WWDC ۲۰۲۲، تصویر پروفایل مدیران خود را با شخصیت‌های میموجی جایگزین کرده است.
 
 
اپل پیش از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان (WWDC)، صفحه‌ی رسمی مدیران بالارده‌ی خود را به‌روز کرده و تصویر پروفایل تمامی آن‌ها را به شخصیت‌های میموجی تبدیل کرده است. تصاویر پروفایل‌ مشابه اکنون در حساب‌ رسانه‌های اجتماعی مدیران نیز دیده می‌شود؛ زیرا این شرکت در حال آماده‌سازی برای به نمایش گذاشتن نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود از جمله iOS 15 است که انتظار می‌رود شامل بهبودهای درخور توجه پیام‌رسان آی‌مسیج باشد که به‌نوعی آن را به رقیبی برای واتساپ تبدیل می‌کند.

اپل در سال ۲۰۱۸ و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شکلک (ایموجی) و هم‌سو با معرفی میموجی‌های پویا در آیفون X، تصویر صفحه‌ی مدیران خود را تغییر داده بود. در آن مقطع، فقط سَر مدیران با شخصیت‌های میموجی جایگزین شده بود و شانه‌های واقعی در جای خود قرار داشتند؛ اما  تصاویر پروفایل‌ کنونی با سرهای جداگانه روی پس‌زمینه‌ی تاریک جایگزین شده‌اند و این احتمالا نشان‌دهنده استفاده گسترده‌تر از فناوری پیشرفته میموجی در رویداد پیش رو است.
 
رویداد اصلی توسعه‌دهندگان امسال در تاریخ ۱۷ خرداد (امروز) برگزار می‌شود که در حقیقت بازگشت به برنامه‌های سُنتی اپل است؛ زیرا شیوع COVID-19 اپل را مجبور کرد رویداد WWDC را تا پایان ژوئن سال گذشته به‌ تأخیر بیندازد. اپل قطعا از قالب مجازی‌اش برای WWDC 2021 پیروی می‌کند؛ ازاین‌رو، سخنرانی اصلی ویدئویی از‌ پیش ضبط‌شده و فیلم‌برداری زیبا از اپل پارک و حضور چندین مدیر و مهندس اپل خواهد بود.
 
اپل معمولا این رویداد را در کانال یوتیوب و وب‌سایت رسمی‌اش پوشش می‌دهد. زومیت نیز مانند هر سال رویداد توسعه‌دهندگان را زنده پوشش خواهد داد و شما عزیزان می‌توانید رویداد و اخبار مرتبط با آن را در زومیت دنبال کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.