اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

February 18, 2022
12:12 جمعه، 29ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133380

اتریوم به سیستم پاداش‌دهی توییتر اضافه شد

 
369.jpg
پس از بیت‌کوین، اکنون نوبت به اتریوم رسیده تا به عنوان گزینه جدید پاداش‌دهی به پلتفرم توییتر اضاف شود.
 
این شبکه اجتماعی محبوب اخیرا گزینه‌های پاداش‌دهی در پلتفرم خود را توسعه داده و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا آدرس اتریوم خود را نیز برای دریافت پاداش یا انعام اضافه کنند.
 
این گزینه جدید که هنوز به طور رسمی‌ عرضه نشده و توسط یکی از افشاگران در فضای وب منتشر شده، به دارندگان ارز دیجیتال اتریوم کمک می‌کند تا حمایت خود را از دیگر کاربران به صورت پاداش‌های اتریومی‌نشان دهند.
 
همچنین طبق اطلاعات منتشرشده، پشتیبانی از سه سرویس پرداخت Barter، Paga و Paytm نیز به پلتفرم توییتر اضافه شده است. بر این اساس، کاربران می‌توانند با انتخاب آیکون Tips در صفحه پروفایل کاربران توییتر، پاداش‌هایی را برایشان در نظر بگیرند.
 
همچنین کاربرانی که قصد دریافت این پاداش‌ها را دارند، اگر سنشان بیشتر از ۱۸ سال باشد، می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود و انتخاب ویرایش، گزینه  Tips را برای خود فعال کنند.
 
جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر یکی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین است و پیشتر این رمزارز را به سیستم پاداش‌های توییتر اضافه کرده است. حال با اضافه شدن اتریوم و سه سیستم پرداخت جدید، تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که کاربران بیشتری از کشورهای مختلف جهان می‌توانند از آنها حمایت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.