تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

February 22, 2022
11:18 سه شنبه، 3ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133525

خریداران نسخه اگزینوس گلکسی S22 اولترا از مشکلات نمایشگر خبر می‌دهند

 
اولین خریداران سری گلکسی S22 سامسونگ این هفته به گوشی خود دسترسی پیدا می‌کنند و اولین پیش‌خریدها در سراسر جهان تحویل مشتریان شده است. حالا برخی دارندگان نسخه اگزینوس گلکسی S22 اولترا مشکل عجیبی از نمایشگر دستگاه خود را گزارش کرده‌اند.
 
طبق گزارش چندین کاربر در شبکه اجتماعی ردیت، ظاهرا نمایشگر برخی گوشی‌های گلکسی S22 اولترا با مشکل مواجه شده و روی آن ردیفی از پیکسل‌های بهم ریخته دیده می‌شود و در نیمه پایینی پنل چیزی شبیه به برفک تلویزیون ایجاد می‌شود. البته این مشکل دائما مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که در هنگام نمایش محتوایی مانند ویدیو یا بازی رخ می‌دهد.
 
 
مشکل به نسخه اگزینوس گلکسی S22 اولترا محدود می‌شود؟
علت دقیق این مشکل نامشخص است، اما بر اساس ظاهر آن به نظر می‌رسد نوعی مشکل سخت افزاری باشد. نکته جالب دیگر اینکه ظاهرا نسخه‌های اگزینوس پرچمدار سامسونگ این مشکل را نشان می‌دهند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بخش زیادی از خریداران نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 اولترا دیرتر گوشی‌های خود را تحویل گرفته‌اند، بنابراین هنوز نمی‌توان تایید کرد که نمایشگر این نسخه چنین مشکلی ندارد. همچنین برخی کاربران متوجه شده‌اند که ظاهرا تغییر تنظیمات نمایشگر گوشی از QHD به FHD به برطرف کردن این مشکل کمک می‌کند.
 
اگر مشخص شود که این یک مشکل سخت افزاری است، سامسونگ احتمالا به مشتریان خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد تا واحدهای معیوب خود را تحویل کانال‌های پشتیبانی دهند. این مشکل در حالی گزارش شده که ظاهرا تحویل گوشی‌های این سری و به ویژه S22 اولترا به دلیل تقاضای بالا به تعویق افتاده است.
 
از سوی دیگر، در بررسی گلکسی S22 اولترا که توسط سایت‌های مختلف انجام شده است، نمایشگر این گوشی به دلیل نمایش رنگ‌ها و وضوح فوق‌العاده آن مورد تحسین قرار گرفته است، اما شاید گزارش‌های مربوط به این مشکل بسیاری از طرفداران را از پرچمدار جدید سامسونگ ناامید کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.