فناوری اطلاعات

May 30, 2022
10:59 دوشنبه، 9ام خردادماه 1401
کد خبر: 136203

گوگل برای سرپرستی تیم Web3 خود به‌دنبال نیروی مستعد می‌‌گردد

گوگل برای رهبری استراتژی‌های بازاریابی Web3 به‌دنبال فردی است که آگاهی درباره‌ی ابتکارات Web3 سرویس ابری گوگل را افزایش دهد و نیازهای مرتبط مشتریان را پاسخ‌گو باشد.
 
به‌گزارش Cointelegraph، غول فناوری Alphabet پس از تأسیس تیم Web3 تحت سرویس ابری خود در ۶ می (۱۶ اردیبهشت)، حالا به‌دنبال نیرویی تمام‌وقت برای رهبری استراتژی‌های بازاریابی جهانی این تیم است.
 
گوگل در فهرست مشاغل بخش سرویس ابری خود، برای سِمَت مدیر بازاریابی محصول به فردی نیاز دارد که علاوه‌بر برآورده‌کردن نیازهای مشتریان در حوزه‌های مرتبط، آگاهی عمومی را درباره‌ی ابتکارات Web3 سرویس ابری افزایش دهد. یکی از خبرنگاران CNBC در توییتر درباره‌ی موقعیت شغلی جدید گوگل نوشت:
 
سرویس ابری گوگل در حال راه‌اندازی محصول Web3 و سازمانی مهندسی برای ارائه‌ی خدماتی به توسعه‌دهندگان است. آمیت زاویری امروز در ایمیلی به کارمندان گوگل اعلام کرد که آگهی‌های شغلی جدیدی در ابزار داخلی Grpw اضافه شده‌اند.
آمیت زاویری، معاون سرویس ابری گوگل، در‌ادامه دیدگاه خود را برای تبدیل این سرویس ابری به اولین انتخاب توسعه‌دهندگان در Web3 به‌اشتراک گذاشت:
 
جهان هنوز در آستانه‌ی پذیرش Web3 است. این بازار ظرفیتی فراتر از حد انتظار دارد و امروزه، بسیاری از مشتریان به پشتیبانی بیشتر سرویس‌های ابری از Web3 و فناوری‌های مرتبط با رمزارزها نیاز دارند.
 
علاوه‌بر ابتکارات بازاریابی فنی پیشرو، برخی از مسئولیت‌های مهم برای موقعیت شغلی سرپرستی تیم Web3 شامل تعریف برنامه‌های سالانه برای Web3 و آگاهی‌رسانی در بخش‌های مختلف برای مخاطبان این فناوری است. گوگل معمولاً برای سِمَت‌های سازمانی خود از نیروهای داخلی و درون سازمانی خود کمک می‌گیرد؛ اما حالا این شرکت قصد دارد برای اولین‌بار بخت مدیریت تیم Web3 خود را به فردی خارج از محیط شرکت بسپارد.
 
گَوین وود، بنیان‌گذار Polkadot و رمزارز DOT، در نشست سالانه‌ی مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در سال ۲۰۲۲ درباره‌ی تکامل Web3 این‌گونه توضیح داد:
 
معتقدم که هنوز در جوامع نیاز جدی برای تکامل Web3 احساس نمی‌شود؛ اما ممکن است این موضوع در آینده تغییر کند.
 
وود در‌ادامه توضیح داد که بحث فناوری Web3 به بیت کوین محدود نیست؛ زیرا این حوزه قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را نیز شامل می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.