تلفن همراه

گوشی

January 28, 2023
13:43 شنبه، 8ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142690

شایعات جدید iOS 17 و آیفون ۱۵ «حقیقت ندارند»

چند منبع خوش‌سابقه می‌گویند شایعاتی که در هفته‌ی اخیر با محوریت iOS 17 و آیفون ۱۵ منتشر شدند حقیقت ندارند.
 
اپل اینسایدر، وب‌سایتی که اخبار اپل را به‌طور اختصاصی پوشش می‌دهد، می‌گوید شایعاتی که در هفته‌ی اخیر با محوریت آیفون ۱۵ و سیستم‌عامل iOS 17 منتشر شده‌اند «جعلی‌ و نادرست هستند» و منبع اصلی آن‌ها به حساب توییتری (LeaksApplePro) برمی‌گردد که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات ندارد.
 
در دورانی که آیفون ۱۲ معرفی نشده بود، LeaksApplePro مدعی حضور در مراسمی محرمانه در اپل پارک شد که به گوشی پرچمدار جدید اپل ارتباط داشت. تمامی اطلاعاتی که LeaksApplePro از آیفون ۱۲ فاش کرد اشتباه از آب درآمدند.
 
مارک گارمن، تحلیلگر مورد احترام نشریه‌ی بلومبرگ،‌ با تأیید گفته‌های اپل اینسایدر می‌گوید آنچه LeaksApplePro درباره‌ی نسل جدید آیفون ادعا کرده است حقیقت ندارد.
 
LeaksApplePro سال گذشته نیز ادعاهای نادرست زیادی با محوریت آیفون ۱۴ و نسل جدید کامپیوتر مک پرو مطرح کرد. LeaksApplePro یک روز قبل از رونمایی مک بوک پرو ۲۰۲۳ در تاریخ ۲۷ دی، گفت این لپ تاپ تا آخر اسفند رونمایی نمی‌شود.
 
LeaksApplePro در هفته‌ی اخیر گفت سیستم‌عامل iOS 17 تغییرات بصری زیادی به‌همراه نمی‌آورد و بیشتر روی افزایش پایداری و پشتیبانی از هدست واقعیت ترکیبی متمرکز خواهد بود. همچنین این منبع ادعا کرد اپلیکیشن‌های Music و Mail و Files و Reminders در iOS 17 میزبان تغییرات ظاهری جزئی می‌شوند.
 
LeaksApplePro همچنین ادعا کرد آیفون ۱۵ پرو مکس، نرم‌افزار پردازش تصویر پیشرفته‌تر و سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر نسبت‌به آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.