سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 14, 2023
8:08 سه شنبه، 25ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143105

سامسونگ از لوازم جانبی جدید سازگار با محیط‌زیست برای محصولات خود رونمایی کرد

بیش از 40 درصد از مواد این لوازم جانبی جدید از PCM ساخته شده است که شامل پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی می‌شود.
سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا به روش‌های مختلف محصولات خود را با محیط‌زیست سازگار کند. این شرکت حالا از لوازم جانبی جدیدی برای محصولات گلکسی و پروژکتورهای قابل‌حمل خود پرده برداشته است که سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارند.
 
سامسونگ با یک شرکت سازنده لوازم جانبی به نام Slash B Slash وارد همکاری شده است تا لوازمی سازگار با محیط‌زیست برای گوشی‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی و پروژکتورهای Freestyle بسازد. این شرکت در فروشگاهی در سئول این لوازم جانبی را که برای گلکسی S23، گلکسی زد فولد 4، گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی واچ 5 طراحی شده‌اند، به نمایش گذاشته است.
لوازم جانبی جدید سامسونگ با مواد بازیافتی ساخته می‌شوند
بیش از 40 درصد از مواد این لوازم از PCM ساخته شده است که شامل پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی می‌شود. بانیان اصلی این پروژه کارمندان جوان سامسونگ هستند. این محصولات قرار است حرکت به‌سمت مصرف ارزشمند و ابراز سلایق شخصی را دنبال کنند.
 
سامسونگ اولین‌بار در نمایشگر IFA 2022 از لوازم جانبی سازگار با محیط‌زیست خود پرده برداشت. از آن زمان تاکنون، این دستگاه‌ها در بیش از 28 کشور عرضه شده‌اند. لوازم جانبی مذکور با تم‌هایی مثل باب اسفنجی، جنگ ستارگان، پوکمون و سیمپسون‌ها در دسترس قرار دارند.
لوازم جانبی سازگار با محیط‌زیست سامسونگ از طریق برنامه SMAPP طراحی شده‌اند که از استانداردهای کیفی برای مصرف‌کنندگان و دسترسی به خرده‌فروشی‌های بیشتر برای تولیدکنندگان اطمینان می‌یابد. این محصولات درحال‌حاضر در فروشگاهی موسوم به SLBS Studio به نمایش درآمده‌اند و شامل 39 ابزار جانبی سازگار با محیط‌زیست هستند.
 
سامسونگ همچنین برای جذب مشتریان به‌سمت این فروشگاه، رویدادهایی را در این فروشگاه برگزار می‌کند. برای مثال، گاهی اوقات هنرمندان با استفاده از S Pen در آنجا طراحی و لوازم جانبی خریداران را امضا می‌کنند. این شرکت همچنین جوایزی را به خریداران محصولات خود اعطا می‌کند تا افراد بیشتری را به خرید این محصولات تشویق کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.