تلفن همراه

گوشی

April 6, 2023
12:24 پنجشنبه، 17ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144376

گلکسی A24 در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد

گلکسی A24، مورد انتظارترین گوشی اقتصادی سامسونگ به تازگی در وب‌سایت این شرکت دیده شده تا بدین ترتیب از همیشه به عرضه‌ی رسمی نزدیک‌تر باشد.
 
 
مدت‌هاست که خبرهای زیادی در رابطه با گلکسی A24 می‌شنویم. این گوشی قرار است جدیدترین اقتصادی سامسونگ از سری گلکسی AX4 باشد که تاکنون اطلاعات زیادی هم راجع به آن منتشر شده. به عبارتی می‌توان گفت هیچ ابهامی پیرامون این محصول وجود ندارد و فقط باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن به بازار باشیم که تا قبل از امروز خبری قطعی در این باره وجود نداشت.
 
اما خوشبختانه امروز شاهد حضور گلکسی A24 در وب‌سایت رسمی شعبه‌ی هندوستان سامسونگ بودیم تا بدین ترتیب مطمئن شویم این گوشی قرار است در روزهای آتی راهی بازار شود هرچند در وب‌سایت یادشده تاریخ دقیقی برای این منظور درج نشده است.
 
گلکسی A24 با شماره مدل SM-A245F/DS شناخته خواهد شد و طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، قرا راست با پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G99 یا اسنپدراگون ۶۸۰ راهی بازار شود. این یعنی در هر صورت گلکسی A24 با این شماره مدل یک گوشی ۴G خواهد بود. البته گفته می‌شود امکان دارد سامسونگ در بازارهای مختلف برای این گوشی از پردازنده‌های مختلفی هم استفاده کند که در هر صورت توان پردازشی آن‌ها تقریبا برابر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.