تلفن همراه

گوشی

April 8, 2023
16:30 شنبه، 19ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144466

شیائومی 13 اولترا در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

از 11 (22 فروردین) یا 18 آوریل (29 فروردین) به عنوان زمان‌های احتمالی معرفی پرچمدار بعدی شیائومی یاد شده است.
 
 
در روزهای پایانی سال 2022 از گوشی‌های پرچمدار شیائومی 13 و 13 پرو در بازار چین رونمایی کرد. هر دو گوشی از آن زمان برای بازار جهانی نیز عرضه شده‌اند. اکنون، طرفداران این برند منتظر معرفی پرچمدار نهایی این سری، یعنی شیائومی 13 اولترا هستند و غول چینی رسماً تایید کرد که این دستگاه در ماه جاری (آوریل) در چین رونمایی خواهد شد.
 
شیائومی از طریق حساب رسمی توییتر خود این موضوع را اعلام کرد و همچنین از همکاری با Leica، برای ارائه بهترین تجربه عکاسی در شیائومی 13 اولترا خبر داد. همانطور که قبلاً نیز توسط این شرکت تایید شده بود، 13 اولترا در ماه‌های آینده در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.
 
مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا
 
 
 
شایعات از این قرار هستند که شیائومی 13 اولترا دارای نمایشگر 6.7 اینچی E6 AMOLED LTPO خواهد بود که وضوح +Quad HD و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز را ارائه می‌کند. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. در حالی که ظرفیت باتری این دستگاه هنوز مشخص نشده، انتظار می‌رود از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی کند.
 
از نظر نرم‌افزار، این دستگاه سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. احتمالاً به 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 مجهز خواهد شد. برای امنیت دستگاه نیز شیائومی از یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد.
 
پنل پشتی این دستگاه به چهار دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی 1 اینچی سونی IMX989، لنز فوق‌عریض، تله فوتو و زوم پریسکوپ می‌شود. در جلو نیز شیائومی 13 اولترا دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.
 
در برخی شایعات گفته شده که این دستگاه در 11 (22 فروردین) یا 18 آوریل (29 فروردین) وارد بازار چین خواهد شد. با این حال، تاریخ عرضه رسمی دقیق آن هنوز توسط شیائومی اعلام نشده است. همراه با این دستگاه، شرکت چینی همچنین از تبلت‌های پرچمدار جدید خود با نام شیائومی پد 6 و پد 6 پرو نیز رونمایی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.