سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 9, 2023
12:15 یکشنبه، 20ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144485

شرکای تجاری هواوی لوگو این شرکت را از محصولاتشان حذف کردند

به درخواست مدیران ارشد هواوی، شرکای تجاری این شرکت موظف شده‌اند لوگو و هویت بصری هواوی را از محصولاتشان حذف کنند.
 
هواوی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری‌محور چین، شرکای تجاری زیادی در سراسر دنیا دارد و شماری از این شرکت‌ها به موجب امضای قرارداد، از لوگو و هویت بصری هواوی در محصولات خود استفاده می‌کنند.
 
آن‌طور که گیزچاینا می‌نویسد، هواوی از تمامی شرکای متفرقه‌ی خود خواسته است لوگویش را از محصولات حذف کنند. این درخواست شامل محصولاتی مثل خودروها و گوشی‌های هوشمند و شماری از وسایل الکترونیکی دیگر می‌شود.
 
به ادعای گیزچاینا، این اقدام هواوی تلاشی برای حفظ شهرت خود است تا تولید محصولات بی‌کیفیت به این برند ربط داده نشود.
 
رن ژنگ‌فی، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی هواوی، می‌گوید عبارت Huawei نباید به‌صورت عمومی روی هیچ‌ خودرویی استفاده شود. در واکنش به این اتفاق، AITO نام هواوی را از محصولاتش حذف کرد.
 
در همین حین ممکن است اقدام هواوی، برای جلوگیری از تحریم شرکای تجاری‌اش انجام شده باشد. هواوی هم‌اکنون در فهرست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده است و هرگونه همکاری مستقیم با این شرکت ممکن است به معنی تحریم توسط آمریکا باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.