تلفن همراه

گوشی

April 10, 2023
10:01 دوشنبه، 21ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144508

رندرهای جدید سری ROG Phone 7 در آستانه رونمایی رسمی این گوشی‌ها فاش شد

درحالی‌که فقط چند روز تا معرفی رسمی گوشی‌های گیمینگ ایسوس ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Pro باقی مانده، رندرهای جدیدی از این محصولات فاش شده است.
 
 
سری ROG Phone 7 ایسوس در ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) برای بازارهای جهانی معرفی می‌شوند. تاکنون در بسیاری از گزارش‌ها شاهد انتشار برخی مشخصات و تصاویر این گوشی‌ها بوده‌ایم. اکنون افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری ایوان بلس رندرهای جدیدی از مدل مدل استاندارد و پرو این گوشی گیمینگ به‌اشتراک گذاشته است.
 
همان‌طورکه در رندرهای جدید سری ROG Phone 7 مشاهده می‌کنید، این گوشی‌ها از طراحی مشابه نسل قبلی خود، یعنی ROG Phone 6، بهره می‌برند. کناره‌های پرچم‌داران گیمینگ بعدی سری ROG Phone و بدنه‌ی پشتی آن‌ها خمیده خواهد بود. در بخش پشتی این محصولات، دوربین سه‌گانه و فلش LED و در لبه‌ی سمت راست آن‌ها، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور تعبیه شده است. البته بدنه‌‌ی پشتی مدل پرو این گوشی‌ به نمایشگر اضافه مجهز خواهد شد که نماد رنگی ROG در آن به‌چشم می‌خورد.
 
 
 
 
 
انتظار داریم ROG Phone 7 به نمایشگر بزرگ ۶٫۷۸ اینچی E4 AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح Full HD Plus و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شود. به‌گزارش گیزموچاینا، این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره خواهد برد. طبق داده‌های گیک‌بنچ، گوشی مذکور حداکثر با رم ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.
 
گوشی‌های ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Pro به‌طور‌پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری اختصاصی ROG را اجرا خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. ROG Phone 7 حدود ۲۵۰ گرم وزن خواهد داشت و با باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۶۵ وات و گواهی IP54 عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.