بازی

فناوری اطلاعات

April 18, 2023
7:48 سه شنبه، 29ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144724

سیستم مورد نیاز برای اجرای Dead Island 2 اعلام شد

بازی جزیره مرده ۲ (Dead Island 2) برای مدت زیادی است که در حال ساخت است. استودیوی سازنده این بازی تغییر کرده و حتی چندین بار روند آن متوقف شد. حال پس از چند سال شرکت سازنده این بازی یک تاریخ عرضه دقیق برای آن اعلام کرده است. از طرفی به دلیل اینکه به تاریخ عرضه این بازی نزدیک می‌شویم، شرکت سازنده اطلاعات جدیدی از آن منتشر کرده است. از این اطلاعات می‌توان به سیستم مورد نیاز برای اجرای جزیره مرده ۲ اشاره کرد.
 
 
برای اجرای بازی جزیره مرده ۲ روی کامپیوتر شما نیاز به یک سیستم نسبتاً مدرن دارید. مخصوصاً اگر بخواهید یک تجربه روان با نرخ فریم ۶۰ داشته باشید. شرکت سازنده تلاش خود را برای بهینه‌سازی بازی انجام داده با این حال تکنولوژی امروزی نیاز به قدرت زیادی برای اجرا شدن دارد. به طور کلی برای اجرای خوب این بازی شما نیاز به ۱۶ گیگابایت رم دارید که منطقی است. اکثر عناوین امروزی نیاز به این میزان رم داشته و بازی جزیره مرده ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست.
 
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
رزولوشن/نرخ فریم: ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه
پردازنده مرکزی:  AMD FX-9590 یا Intel Core i7-7700 HQ
رم: ۱۰ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 480 یا GeForce GTX 1060
حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت
سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی جزیره مرده ۲:
رزولوشن/نرخ فریم: ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه
پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 5600X یا Intel Core i9 9900K
رم: ۱۶ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 6600 XT یا GeForce RTX 2070 Super
حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت
 
 
 
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی حالت High:
رزولوشن/نرخ فریم: ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه
پردازنده مرکزی:AMD Ryzen 7 7700X یا Intel Core i5-12600KF
رم: ۱۶ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 6750 XT یا GeForce RTX 3070
حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی بهترین حالت ممکن (Ultra):
پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 9 7900 X یا Intel Core i7-13700K
رم: ۱۶ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 6950 XT یا GeForce RTX 3090
حافظه مورد نیاز: ۷۰ گیگابایت
در کنار این موارد برخی از سؤالات کاربران نیز پاسخ داده شد. اول اینکه بازی جزیره مرده ۲ دارای حالت Cross Play نخواهد بود. به همین دلیل باید پلتفرم شما با دوستانتان یکسان باشد. البته حالت Cross Gen وجود دارد. به این شکل که کاربران می‌توانند با کنسول‌های نسل هشتم و نهم باهم بازی کنند.
 
بازی جزیره مرده ۲ در تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) عرضه خواهد شد. طرفداران این بازی برای مدت زیادی است که منتظر آن بوده و حال امیدوارند که شرکت سازنده بتواند انتظارات را برآورده کند. نکته اصلی اینجاست که در این مدت شرکت سازنده زمان بسیار زیادی برای تکمیل کردن بازی داشت. حال باید صبر کرد و دید که جزیره مرده ۲ در هنگام عرضه چگونه عمل خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.