فناوری اطلاعات

June 5, 2023
19:09 دوشنبه، 15ام خردادماه 1402
کد خبر: 146001

کنفرانس WWDC 2023 اپل: از تصاویر پهپادی محل مراسم تا کیف هدیه

همچنین اپل برای شرکت‌کنندگان در این رویداد، هدایایی را در نظر گرفته است.
 
 
 
 
کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 اپل سرانجام امروز برگزار خواهد شد. اکنون در تصاویر جدیدی که توسط پهپادها از بالای Apple Park گرفته شده، نکته مهمی به نمایش گذاشته شده که اپل برای مراسم امسال آن را در نظر گرفته است: یک منطقه نمایشی ویژه که ظاهراً به هدست واقعیت ترکیبی این شرکت اختصاص داده شده است.
 
«مارک گرمن» از بلومبرگ اخیراً در گزارشی گفته بود که اپل «ساختمان بزرگی در محوطه Apple Park» ساخته است تا نسخه‌های نمایشی هدست واقعیت ترکیبی خود را در آن ارائه کند. او همچنین تصویری از اپل پارک را به اشتراک گذاشت (تصویر زیر) که موقعیت این ساختمان در آن دیده می‌شود.
 
 
حالا تصاویر پهپادی که 9to5Mac در گزارش خود منتشر کرده، نمای واضح‌تر و بهتری از این ساختمان ارائه می‌کند. همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود، این ساختمان جدید در نزدیکی مرکز تناسب اندام کارمندان اپل در سمت شمال غربی پردیس Apple Park قرار دارد.
 
 
هدایای در نظر گرفته شده توسط اپل برای WWDC 2023
علاوه بر این، در گزارش دیگری از 9to5Mac گفته شده که اپل هنگام ثبت‌نام توسعه‌دهندگان برای رویداد، به آن‌ها هدایایی را ارائه می‌کند. این هدایا شامل کیف با نشان WWDC23، برچسب‌های حرارتی کنفرانس، فلاسک و یک کلاه می‌شود. همانطور که در تصاویر منتشر شده در Mastodon دیده می‌شود، مجموعه برچسب‌های حرارتی که به توسعه‌دهندگان داده می‌شود، شامل طرح‌های سفارشی لوگوی اپل، یک ایموجی مربوط به گریه، آیفون 3G، آیکون برنامه Finder، سفینه فضایی Apple Park و موارد دیگری می‌شود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.