تلفن همراه

گوشی

June 13, 2023
15:30 سه شنبه، 23ام خردادماه 1402
کد خبر: 146277

مشکل در نمایشگر گلکسی S21 اولترا پس از دریافت به‌روزرسانی

به گزارش برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نمایشگر گوشی گلکسی S21 اولترا، پس از به‌روزرسانی با مشکل نمایش خط صورتی مواجه شده است.
 
گوشی گلکسی S21 اولترا با وجود ویژگی‌هایی نظیر کیفیت ساخت مناسب، امکانات متنوع و دوربین فوق‌العاده، در زمان عرضه در سال ۲۰۲۱ از مشکلاتی رنج می‌بُرد و کاربران مشکلاتی در دوربین و سخت‌افزار گوشی‌های گلکسی S21 پلاس و اولترا را گزارش می‌کردند.
 
اخیراً در تاریخ مه ۲۰۲۳، سامسونگ آپدیت جدیدی با هدف بهبود باگ‌ها و مشکلات این گوشی منتشر کرد. با وجود این، برخی از کاربران از بروز مشکلی در نمایشگر خود پس از این به‌روزرسانی خبر داده‌اند.
 
کاربران به دنبال راه حلی برای حذف خط صورتی در نمایشگر گلکسی S21 اولترا
براساس گزارش گیزموچاینا کاربری که گوشی خود را به‌روزرسانی کرده و با مشکل خط صورتی نمایشگر روبه‌رو شده است، به مرکز سرویس و تعمیرات گوشی‌های سامسونگ مراجعه کرده و متخصصان فنی سامسونگ پیشنهاد تعویض نمایشگر را به این کاربر دادند؛ اما با توجه به هزینه ۳۷۶ دلاری تعویض نمایشگر، این راه‌حل چندان بصرفه نبود.
 
علاوه بر این، چندین کاربر در قسمت کامنت‌ها در زیر پست این کاربر، به این نکته اشاره داشتند که نزدیک به ۸۰ درصد کاربران این گوشی، پس از به‌روزرسانی با چنین مشکلی روبه‌رو شده‌اند. با توجه به گزارش‌های کاربران درباره این مشکل، احتمالاً مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری می‌‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.
 
 
مشکل نمایش خط صورتی در نمایشگر گوشی گلکسی S21 اولترا پس از دریافت به‌روزرسانی مه ۲۰۲۳
 
البته این اولین بار نیست که کاربران گلکسی S21 اولترا، چنین شکایت‌هایی را مطرح می‌کنند. پیش از این نیز برخی خبر از نمایش خط عمودی سبزرنگ پس از نصب به‌روزرسانی داده بودند. این مشکلات تکراری در نمایشگر گوشی‌های سامسونگ، امکان وجود رابطه میان نمایش خطوط سبز و صورتی با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را قوت می‌بخشد.
 
کاربران گوشی گلکسی S20 نیز در گذشته با چنین مشکلاتی مواجه بوده‌اند. پس از شکایت‌های زیاد کاربران، سامسونگ قبول کرد که نمایشگر گوشی آن‌ها را به‌صورت رایگان تعویض کند. احتمالاً این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس 21 اولترا را در اولویت قرار دهد و تعویض رایگان صفحه نمایش یا راه‌حل مناسب دیگری را برای این مشکل ارائه دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.